جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
nas19971 | nas19971
۲۲:۴۸:۰۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#شپلی سلام. احتمالا از فردا فاز صعودی جدیدی را داشته باشیم. در پیش گشایش اگر صف خرید بالایی دیدید، سرخطی بگذارید. درغیراینصورت درتایم خرید بزنید. ولی احتمالا ازفردا صف بالایی شاهد باشیم

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار