روز اونایی که تبریک میگن بهشون وکادو میگیرن مبارک🤣💞
-
مهیار فکور
فمراد بسیار مراقب باشید در باتلاقی که برای فالوم درست کردن در این سهم هم گرفتار نشید سهم زیان ده هست و هر رشدی در این سهم فاقد دلایل بنیادی بوده و حاصل سفته بازی هست و یک روز سر شما با ریزش های سنگین اوار خواهد شد
-
رسا
#شپددیس ان دوستانی که در باره شپدیس جملات منفی می نویسند یا در اثر بی تجربگی سهم شپدیس فروختند الان پشیمانند و تحمل سود دیگران راندارند یا از نوچه های حقوقی هستند که دیگران تشویق به فروش سهم میکنند تا سهم از دستشون دربیارند اخه برادر من الان تیر ماهه تو داری صحبت از قطع گاز در زمستان میکنی
-
پرشین سهم
منفی های غسالم پولبک بحساب میاد👌
-
محمد
#وتجارت روی 37 تومن 20 میلیون برگ خریدم و روز سه شتبه ده میلیون فردا هم پنج میلیون اگه راه بده خریدارم . این پروفایل از قدیمی ترین اکانت داخل وتجارت هست . فکر میکنم هر کس روی تحلیل های من حساب کرده باشه سود خوبی هست . لایک کنید تا تحلیل تکنیکال عالی بزارم ازش
-
فرزاد
#شلرد #شپدیس #شیراز هرجور حساب کنید پاییز تازه میفهمیم چی شده ،الان زوده،میخوام خوشبین باشم انشالله خیره ولی عدد سنگینی زیادی داره جای خوشبینی نمیزاره مگر هوا همراهی داشته باشه https://www.shana.ir/news/665052/%D9%86%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D9%85%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9-%D9%81%D8%B5%D9%84-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%B2 چیزی که امرکیا اسقاطی کاشتن تازه از پاییز1405 شروع به برداشتش میکنن انگار از پاییز وارد زمستان سخت اروپا میشیم
-
بلباوی حمدو
مسگون یکبار دیگه توضیحاتی برای دوستانی که فکر میکنن این صندوق کالایی هست و مثل نقران نقرسا اینها هست میدم،این صندوق بخشی هست و کالایی نیست و می ره سهام های مثل فملی و فباهنر و غیره رو خرید میکنه،فردا بهتون قول میدم زیر سی ثانیه بسته میشه،،
-
وبملت بررسی p/e گروه #بانکی ؛ #وپارس ؛ 1.29 #وگردش ؛ 1.34 #وبملت ؛ 1.73 #دی ؛ 2.46 #وشهر ؛ 3.3 #وبصادر ؛ 3.8 #وتجارت ؛ 4 1405/04/05
-
⋆‧𝐵𝘦࣭𝘢'𝘴 𝑑𝘪𝘢𝘳࣪𝘺°𓏲ּ𝄢.ೃ | Phainon glazers
وسنا زیادی شاده_
-
ونیرو بدون شک صف های فروش این هفته بیش از صف خرید هست اینرو گذشته سهم نشون داده هر بالایی که زده پایین تر اومده
-
جف خان
شپنا بعضی دوستان تحلیل های جالبی می نویسن که چون شپنا 250 درصد رشد کرده یعنی به قله رسیده و بفروشید برید سهم زیان ده یا رشد نکرده بخرید. صف خرید سنگین شپنا در یک ماه گذشته خرید اینده است نه الان. ایا دیدید که با گزارش 1404 ای پی اس روی تابلو از 115 تومان افزایش یافت به 150 تومان؟ ایا وقتی چند ماه دیگه با گزارشات شپنا ای پی اس روی تابلو افزایش یافت به 300 تومان بازم میگید شپنا در قله است؟ حالا با سهامداران عمده و بیمه مرکزی که ماه هاست در صف خرید شپنا هستن کاری ندارم ولی افراد تیز بین میدونن چه اینده ای در انتظار سلطان شپناست. اگه اطلاع داشت که به زودی این 250 درصد رشد میشه 1000 درصد بازم همچین تحلیلی مینوشت؟ هر برگ از 50 میلیون برگ از سهام شپنای من برام ارزشش از یک میلیون تومان هم بیشتر است. سهام شپنای سال 97 من الان 6000 درصد در سود هست. ولی برای من هنوز این یک رشد جزیی هستش. کسانی که با معجزه سود مرکب اشنا باشن حتی یک برگ از سهام سود ده رو به پیشرفت رو به هیچ قیمتی نخواهند فروخت. سال 97 سود مجمع من باهاش یک دوچرخه میتونستم بخرم. ولی با معجزه سود مرکب در اثر صبر و اضافه کردن مجدد سهام با سودهای مجمع حالا فقط با سود مجمع دیگه میتونم سالی یه خونه بخرم و 5 سال دیگه با هر سود مجمع یک اپارتمان خرید خواهد شد و… فکر نکنید من خیلی وارد یا حرفه ای هستم. استراتژی موفقیت و ثروتمند شدن در بازار سهام خیلی ساده است . شاید براتون عجیب باشه که بدونید موفقیت در بازار سهام نتیجه هیچ کاری نکردن و صبر کردن است. البته نه هر صبری بلکه صبر در مسیر درست یعنی صبر با سهام سود ده و رو به پیشرفت. کسانی که وارن بافت رو بشناسن میدونن که 99 درصد از ثروتش رو در سن بالای 50 سالگی به دست اورده. دلیلش رو من کاملا درک میکنم که چه صبری داشته و چجوری از معجزه اثر مرکب استفاده کرده.