#شپلی تا بورس. خوب نشود.و رشد نکند و به تعادل با دیکر بازارها نرسد ارزش پول رشد نمی کند. و دلالی ها کمتر نمی شود. اقتصاد خوب. مرتبط است. به یک بورس خوب. طی 7 سال اخیر. قیمت تمام کالاها. چند برابر. شده است. 20. برابر. 50 برابر. و یا بیش از 80 برابر. و…در این جایگاه و حرکت بورس چگونه بوده است. شاخص. چند برابر. رشد کرده است. سرمایه با ارزش قبلی. سهامدار. چقدر رشد کرده است. که در حمایت از تولید. وارد بورس گردیده. و…
-
کیومرث قهرمانی
فملی سلام قبلا عرض کرده بودم تارگت اول فملی 2400 میباشد
-
کانال تحلیل
#وتجارت لیدر فعلی بانکیا حدضرر 620 ریال ( اینکه میگم حد ضرر فلان یه ریال هم پاینی تر اون اعدادی که میدم نباید بیاد. حد ضرر هم به این صورت که یه کندل روزانه زیر عدد ببنده یه وقتایی هست قیمت به زیر سطح نفوذ میکنه ولی تثبیت نمیده ) تارگت بعدی 71 و بعد رسیدن اونجا باز برسی میکنیم
-
بورس
شپدیس گزارش یک ماه منتهی به 1405/2/31 را بخونید
-
پویان آذرنیا
فزر جناب افشار نظرتون رو در مورد تاصیکو و وخارزم در کنار فزر برای متنوع سازی سبد طلا محور بفرمایید،ممنونم.
-
بورس اتومات
🌊 صندوق اهرمی «موج» پرطرفدار فیروزه با ثبت بازدهی 82 درصدی در یک ماه، الفای 50 درصدی نسبت به شاخص کل خلق کرده است. در روز معاملاتی اخیر قیمت تابلوی صندوق 7 درصد زیر ارزش ذاتی (NAV) معامله می شود که مدیر صندوق برای حذف این حباب منفی، ابطال واحدهای ممتاز را کلید زده است، این شکاف قیمتی در کنار نقدشوندگی 1900 میلیارد تومانی، فرصت ورود ایده الی برای جاماندگان از روند صعودی مارکت است. پورتفوی بنیادی «موج» پتانسیل جهش بالایی در یک سال اینده دارد. وزن سنگین فلزات و معادن با لیدری فملی (سود براوردی 500 همتی) و تاصیکو (ارزش تفتان معادل کل ارزش بازار شرکت)، هلدینگ های چندرشته ای مانند وغدیر با چشم انداز سود 120 همتی و وبانک با تقسیم سود 50 درصدی نسبت به قیمت فعلی، در کنار جاماندگان جذابی مثل حسینا، دتماد و شیراز، ساختار اهرمی این صندوق را به محرکی قدرتمند برای بازدهی مضاعف تبدیل کرده است. 💎 گزارش ویژه «نگاهی به پرتفوی موج» در چهار بخش منتشر شده است: 1️⃣ بخش اول: فملی، تاصیکو، وخارزم 2️⃣ بخش دوم: شستا، وغدیر، وبانک 3️⃣ بخش سوم: ونوین، شپنا، وخاور، سفارس، سشرق، سهگمت، سغدیر و حسینا 4️⃣ بخش چهارم: قرن، شیراز، دتماد 🔙 مشاوره تخصصی و رایگان سرمایه گذاری 🔜 +982179672000 💎 @firouzeh https://t.me/bourse_automation/25229 https://t.me/bourse_automation/25240 https://t.me/bourse_automation/25241 https://t.me/bourse_automation/25242 https://t.me/bourse_automation/25244 https://t.me/+989001079672
-
Stalin
#خمحرکه
-
DR
اهرم یه نکته دوستان اگر بخاطر امشب فردا بازار رنج منفی کشید فقط و فقط و فقط فرصت خرید هست و ای کاش بازار یه رنح منفی بکشه که ضهرم رو تو منفی بخریم چون قطعا و صدرصد بازار صعودی هست
-
ㅤjackfrost.
چرا ایندفعه انگار واقعا خود کارما بود ؟ :((((
-
محمد اسدی
غدانه گزارش ماهانه بزودی میاد کدال
-
بورس و ارز با رابینز (VIP)
#اهرم ✅ اهرم اولین مقاومت 4800هست رد کنه سهم 5000و 5500 از اهداف بعدی هستند و سقف کانال ابی محدوده 6الی 6200چون مقاومت داینامیک هست زمان رسیدن عدد میشه داد دقیق در کل پیشنهاد خرید نداریم چون تو قیمت مناسب سیگنال خودمونو دادیم و باید ببینیم که هر چه به سقف کانال میرسیم عکس العمل سهم چگونه هست سیگنال خروج کوتاه مدتیها میتونه تثبیت کندل روزانه زیر 4480باشه یعنی حد سود 📌 @robbinstreders