خبهمن 5-6 ساله فقط در یک محدوده رنج بوده اگه خارج بشه ی سود 5 هزار درصدی پشتشه
-
BURS_24
⭕️⭕️ امار عجیب از قرعه کشی اخیر / بیش از 60 هزار دستگاه خودرو روی دست ایران خودرو ماند! در حالیکه بازار خودرو وارد رکودی کم سابقه شده است؛ در اخرین عرضه ایران خودرو حدود 62 هزار دستگاه خودرو شد. در این عرضه بیش از 1.8 میلیون نفر در قرعه کشی شرکت کردند و از برندگان تنها هزار نفر در مهلت مقرر نسبت به واریز وجه اقدام نموده اند!! سایر افراد علاقه ای به واریز نداشتند مهم ترین دلیل ان کاهش حاشیه بازار و کارخانه به کمتر از 3 درصد است. از سوی دیگر تعداد شرکت کنندگان نسبت به دفعات قبل در قرعه کشی حدود 70 درصد کم شده است. در حالی که در ماه های گذشته قیمت حواله های ثبت نامی 100 تا 400 میلیون تومان معامله می شد، اکنون به کمتر از 50 میلیون تومان کاهش یافته و موج گسترده اگهی های فروش حواله را در شبکه های اجتماعی و سایت هایی مانند دیوار شاهد هستیم.
-
شپلی یعنی الان توقع دارید بدون هیچ توقفی بالا بره ؟؟ اینجوری هم نیست مخصوصا شپلی مطمعنن درجا زدن هم داره
-
IMEX CHANNEL
#ثفارس درخواستی رو حمایته ولی ارزنده نیست . حتی از همین جا هم برگرده به دردم نمیخوره . مفت تو بازار زیاده . زیر 800 بفروشن خوشمزه ست
-
خساپا خبرگزاری صداوسیما: دقایقی قبل ؛ شنیده شدن صدای 3 انفجار در طاهرویه سیریک منشا صدا هنوز مشخص نمی باشد
-
مهدی پیروزفر
شپنا شپنا وبقیه پالایشی ها ارزنده اند،هیچ تردید نکنید ،نهراسید از خرید وسهامداریش،حتی اگه بواسطه سیوسود برخی ازسهامداران صف خریدش بریزه،بازخریدار داره ،هممون روزهای سرخ اخیر بازار رودیدیم که شپنا یکتنه ایستادگی میکرد
-
Mhr
#دی همه جای دنیا توی جنگ شرکتهای تولیدی و بورس بد میشه و ضرر میکنم.فروش فروردین و اردیبهشت بعضی شرکتها جهش n درصدی داره .البته موقعه افشای الف معلوم میشه خودشون هم فهمیدن خالی بندیه و کسی نمیاد بخره نمادها رو.این بانک دی هم دماوند رو نتونست بفروبفروشه وسط جنگ فروخت .جالبتر اینکه تو شرایط جنگی شرکتهای بیمه ای بدترین ضررها رو میکنن.بانک دی رفت نماد بیمه دی رو مجددا خرید تا زیان سازی رو مطمعن بشه بهمونه خوبی برای در جا زدن سهم و ندادن پول ما داشته باشه😂😂
-
سرنوشت
شپلی شادمان رو جدی نگیرید ولو با یه دیسلایک
-
تحلیل های امید
🌊 صندوق اهرمی «موج» پرطرفدار فیروزه با ثبت بازدهی 82 درصدی در یک ماه، الفای 50 درصدی نسبت به شاخص کل خلق کرده است. در روز معاملاتی اخیر قیمت تابلوی صندوق 7 درصد زیر ارزش ذاتی (NAV) معامله می شود که مدیر صندوق برای حذف این حباب منفی، ابطال واحدهای ممتاز را کلید زده است، این شکاف قیمتی در کنار نقدشوندگی 1900 میلیارد تومانی، فرصت ورود ایده الی برای جاماندگان از روند صعودی مارکت است. پورتفوی بنیادی «موج» پتانسیل جهش بالایی در یک سال اینده دارد. وزن سنگین فلزات و معادن با لیدری فملی (سود براوردی 500 همتی) و تاصیکو (ارزش تفتان معادل کل ارزش بازار شرکت)، هلدینگ های چندرشته ای مانند وغدیر با چشم انداز سود 120 همتی و وبانک با تقسیم سود 50 درصدی نسبت به قیمت فعلی، در کنار جاماندگان جذابی مثل حسینا، دتماد و شیراز، ساختار اهرمی این صندوق را به محرکی قدرتمند برای بازدهی مضاعف تبدیل کرده است. 💎 گزارش ویژه «نگاهی به پرتفوی موج» در چهار بخش منتشر شده است: 1️⃣ بخش اول: فملی، تاصیکو، وخارزم 2️⃣ بخش دوم: شستا، وغدیر، وبانک 3️⃣ بخش سوم: ونوین، شپنا، وخاور، سفارس، سشرق، سهگمت، سغدیر و حسینا 4️⃣ بخش چهارم: قرن، شیراز، دتماد 🔙 مشاوره تخصصی و رایگان سرمایه گذاری 🔜 +982179672000 💎 @firouzeh https://t.me/bourse_automation/25229 https://t.me/bourse_automation/25240 https://t.me/bourse_automation/25241 https://t.me/bourse_automation/25242 https://t.me/bourse_automation/25244 https://t.me/+989001079672
-
فزر دلار و انس این چند روزه بسته بوده بازار خوب اومده بالا فردا صف خرید خواهد بود فقط فرصت خرید هست
-
ذوب از فردا تا4شنبه صف خرید نوسانگیرا دعامون کنند