#ولغدر //
-
شگستر اینده مال ماست
-
تحلیل نامه
60 هزار دستگاه خودرو روی دست ایران خودرو ماند •️در اخرین عرضه ایران خودرو حدود 62 هزار دستگاه برای متقاضیان عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده عرضه شد. •️در این عرضه بیش از 1.8 میلیون نفر در قرعه کشی شرکت کردند و از برندگان تنها هزار نفر در مهلت مقرر نسبت به واریز وجه اقدام نموده اند. •️سایر افراد علاقه ای به واریز نداشتند مهم ترین دلیل ان کاهش حاشیه بازار و کارخانه به کمتر از 3 درصد است. •️از سوی دیگر تعداد شرکت کنندگان نسبت به دفعات قبل در قرعه کشی حدود 70 درصد کم شده است. •️شنیده شده است که ایران خودرو درخواست محرومیت 4 ساله برای افرادی که اقدام به ثبت نام می نمایند ولی پس از برنده شدن وجه واریز نمی نمایند، به شورای رقابت ارایه نموده است. •️در حالی که در ماه های گذشته قیمت حواله های ثبت نامی 100 تا 400 میلیون تومان معامله می شد، اکنون به کمتر از 50 میلیون تومان کاهش یافته و موج گسترده اگهی های فروش حواله را در شبکه های اجتماعی و سایت هایی مانند دیوار شاهد هستیم. پ.ن دقیقا گفتیم که خودرو تک نرخی بشه دیگه تقاضاش میخوابه
-
تحلیل بنیادی و تکنیکال بورسکده
🔵بررسی اثر ستاره خلیج فارس بر تاپیکو و شستا🔵 🔴 طی هفته گذشته با مطرح شدن خبر واگذاری بلوک شرکت ستاره خلیج فارس به پخش رازی و براورد 780 همتی از ارزش این شرکت بر اساس بلوک معامله شده، تقاضای چشمگیری در بازار نسبت به تاپیکو و شستا، ذینفعان مستقیم و غیرمستقیم ستاره، شکل گرفت. در این پست نگاهی تحلیلی به خالص ارزش دارایی ها و سود خالص این دو شرکت با مفروضات جدید انداختیم. 🔵 مبنای کرک اسپردها در براورد سود ستاره خلیج فارس بر اساس مفروضاتی بوده که در پست تحلیل سهام پالایشی در روز چهارشنبه ارایه شد. 🔴 در میزان تولید شرکت نیز با توجه به اثرات جنگ، افت 20 درصدی نسبت به سال 1404 در نظر گرفته شده است. 🔵 نسبت به تحلیل قبلی که از تاپیکو در انیگما منتشر کردیم(حدودا 20 روز گذشته) با اعمال مفروضات جدید کرک اسپرد در ستاره خلیج فارس، حدودا 17 همت به سود سهام دریافتنی شرکت افزوده شده است. enigma
-
mohsen
#حافرین سهم کاملا خشک خشک است و اشباع فروشنده دقیقا از فردا حجم ها کاهش پیدا می کنه تقاضا بشدت افزایش پیدا می کند میریم برای هدف اول 240 ت
-
كانال تحلیلی پدر خوانده بورس
🔄 مهم ترین تغییرات لات معاملاتی نمادها در سیستم ارسال سفارش کارگزاری ها که از فردا شنبه 6 تیرماه اعمال میشود: 🔺 سهام زیر 100 تومان نمادهایی مانند خودرو، خساپا، وتجارت و وبصادر بیشترین افزایش را تجربه می کنند. حجم هر لات از 400 هزار سهم به 3 میلیون سهم می رسد؛ یعنی حدود 7.5 برابر گذشته. 🔺 سهام 100 تا 300 تومانی نمادهایی مانند شستا، وبملت، غشهداب و درازک از این پس با لات یک میلیون سهمی معامله خواهند شد؛ در حالی که پیش از این لات معاملاتی ان ها 400 هزار سهم بود. 🔻 سهام 300 تا 500 تومانی در این محدوده، لات معاملاتی کاهش یافته و از 400 هزار سهم به 300 هزار سهم می رسد. خگستر از جمله نمادهای این گروه است. 🔺 سهام 500 تا 1000 تومانی برای این دسته، لات معاملاتی از 200 هزار سهم به 300 هزار سهم افزایش پیدا می کند. #حکشتی نمونه ای از این گروه است. ❗️🔻 سهام 3.000 تا 10.000 تومانی کاهش لات سفارش از 100 هزارسهم در هر سفارش به 30 هزار سهم !! ❗️🔻سهام 10.000 تا 30.000 تومانی کاهش لات سفارش از 50 هزارسهم در هر سفارش به 10 هزار سهم !!
-
پدیده ایرانیان
#جهت انجام معاملات #خرید و یا #فروش #ابنیه خود می توانید با ما. #مشورت. و هماهنگ نمایید بالاتر از #تابلو می خریم پایین تر از #تابلو می فروشیم این رسالت ماست ❤️✅🌹 09152002475
-
احمد .
دزاگرس من قبل از اینکه گزارش فروش خرداد دزاگرس بیاد ، حدود 70 درصد پورتفو رو دزاگرس کردم. بعید می دونم که بتونم فردا با سرخطی اضافه کنم. به همین دلیل احتمالا "دتماد" بخرم. انتظار یک گزارش خوب از اون هم دارم.
-
saeid st
اروند ی سوال دارم ، پتروشیمی کازرو ، ممسنی ، دهدشت چی تولید میکنن؟ اگه جواب سوال منو پیدا کردی اونوقت متوجه میشی که اروند باید نگهداری یا بفروشی
-
IMEX CHANNEL
#خکاوه اون هایی که مفت فروشن 350 بفروشنش. بقیه حداقل 800 حداکثر 2000
-
پدیده ایرانیان
با عرض سلام و ارزوی قبولی طاعات و عبادات همراهان عزیز کانال #پدیده_ایرانیان به ازای هر سهم یک تومان سود به سهامداران عزیز ابنیه تعلق گرفت همچنین شرکت جهت بردن نماد #ابنیه به تابلو بالاتر از سهامداران عزیز نظر خواهی کرد که با رای اکثریت شرکت پروسه این کار را اغاز می کند… به نظر نماد #ابنیه تا برج 8 نهایتا و شاید هم زودتر در تابلو بالاتر معامله شود