#شپلی زنگ بزنید سازمان گزارش سفته بازی و تبلیغات برای سهم شپلی رو بدید ، بزودی اینم میشه وسالت، ثزاگرس,خبنیان، وبرق و یه عده سهامدار بدبخت میشن تو این سهم تو کانالهای پاچه کنی ، یکصدا شپلی شپلی
-
nas19971
#شپلی استراحت کنید، فردا یک مثبت3 قشنگ رو ببینید ـ و سهامداران ورشکسته ی99 که چشم دیدن رشد سهم را ندارند، پیشنهاد میکنم پول اندکی که برایشان مانده وارد شپلی کنند تا رستگار شوند
-
Khatereh Roshan
شساخت هدف اول2000
-
علی علی
#کفراور دوستان لطفاً نگاهی هم به صورت مالی شرکت و سود انباشته ادوار گذشته نیز داشته باشند ممنون
-
nas19971
#شپلی سلام. احتمالا از فردا فاز صعودی جدیدی را داشته باشیم. در پیش گشایش اگر صف خرید بالایی دیدید، سرخطی بگذارید. درغیراینصورت درتایم خرید بزنید. ولی احتمالا ازفردا صف بالایی شاهد باشیم
-
Ahwazbourse
بررسی اثر ستاره خلیج فارس بر #تاپیکو و #شستا •️ طی هفته گذشته با مطرح شدن خبر واگذاری بلوک شرکت ستاره خلیج فارس به پخش رازی و براورد 780 همتی از ارزش این شرکت بر اساس بلوک معامله شده، تقاضای چشمگیری در بازار نسبت به تاپیکو و شستا، ذینفعان مستقیم و غیرمستقیم ستاره، شکل گرفت. در این پست نگاهی تحلیلی به خالص ارزش دارایی ها و سود خالص این دو شرکت با مفروضات جدید انداختیم. •️ مبنای کرک اسپردها در براورد سود ستاره خلیج فارس بر اساس مفروضاتی بوده که در پست تحلیل سهام پالایشی در روز چهارشنبه ارایه شد. •️ در میزان تولید شرکت نیز با توجه به اثرات جنگ، افت 20 درصدی نسبت به سال 1404 در نظر گرفته شده است. •️نسبت به تحلیل قبلی که از تاپیکو در انیگما منتشر کردیم(حدودا 20 روز گذشته) با اعمال مفروضات جدید کرک اسپرد در ستاره خلیج فارس، حدودا 17 همت به سود سهام دریافتنی شرکت افزوده شده است./انیگما
-
پژمان منتظری
زکشت حقیقی درصدی جدید با 27میلیون خرید سهم ، در طول سه روز ،
-
Mohammad
#شمواد با این گزارش استراحت بعدی در پله 1000 تومن و اون موقعه هم شمواد داره می ره بازار بالاتر و…
-
.Behnam Khodaverdi
شپنا موفق باشید
-
GoldRacer
#اروند تیر 22 زمان برگزاری: 1404/04/22ساعت 10:00 محل برگزاری : خیابان کریمخان زند نرسیده به میدان شهدای هفتم تیر، ساختمان شماره 46، سالن کنفرانس طبقه 4، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس
-
Maziyar
خساپا من خودم به شخصه وقتی میدیم هنگام سرخطی زدن نهایتا 20 م تومن از سرمایه م درگیر میشه که ایا اونم بشه یا نه ، منصرف میشدم از خرید خساپا ولی الان با افزایش حجم سفارش ، خیلیا برای خرید ترغیب میشن