جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| younesmoghadam
۲۱:۱۴:۱۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

فسبزوار و اتفاق خوبی که در بازار افتاده مخصوصا ماه قبل من دیدم قیمت گندله افت پیدا کرد نسبت به اول ماه در بورس کالا با عرضه زیاد فکر کنم شرکت ها برای فروش داشتند رقابت می کردند الان در دنیا فکر کنم اهن اسفنجی هر تن حدود 40 میلیون تومانه که ما داریم نسبت به جهان مفت می فروشیم و باید انتظار افزایش نرخ اهن اسفنجی را در ماه های اینده داشته باشم خدا را شکر با ازاد شدن صادرات در بنادر بنظرم ممکنه اشتباه هم باشه شاهد خروج و صادرات اهن اسفنجی به دنیا مخصوصا چین باشیم چرا که اینجا خیلی مفته

لیست اخبار