#خشرق //
-
فملی 600 تومن بیشتر نمی ارزه
-
سرنوشت
شپلی قفل فروش و درجا زدن و حجم مبنای زیاد و… هم دیدیم توقعی ندارم.من سهامدارم و به دست اندازهای مسیر کاری ندارم هر کسی بر تحلیل و استراتژی خودش عمل کنه
-
کیومرث قهرمانی
وسینا سلام دوشنبه در بازار خراب و خونین در صف فروش سنگین ونوین و وسینا توصیه داشتم ورود کنید . همان روز ونوین صف خرید شد و رنج 6% کشید . اما وسینا سه شنبه هم منفی بود ، ولی فردا شرایط وسینا متفاوت خواهد و نهایتا پولبک را تکمیل و دوباره صعودی خواهد شد . در مورد فزر هم دیروز تحلیل داشتم بعد از چند روز صف فروش فردا به احتمال زیاد متعادل و مثبت خواهد بود ، هر چند صف خرید دور از ذهن نخواهد داشت
-
Dr Yasmina Trader
Win5️⃣🛍💠 خطفنا صفقه✅ ودی صفقه بونص منی للتیم 🥰 ▶️ لایف الان ✅ Power Of DR.YASMINA 🥇 🩸🩸⏺❓🅰️🩸🩸🩸🩸🅰️
-
اتش مراد
سفارس موقعی که مثبت بشه روز بعدش اجازه ورود نمیده
-
فزر الان دیگه فقط سهمهایی مثل فزربایدخریدو باهاش بری مجمع هرلحظه ممکنه ورق برگرده طلاازهمه مطمین تره
-
📉ققنوس اقتصاد📈
🔴حداقل 5 سوخت رسان امریکایی بر فراز خلیج فارس پرواز می کنند. برخی منابع عبری انفجار ها را به حملات امریکایی ها نسبت دادند. ✍🏻 Dangerman •️@World_Newsly
-
رضا جوادی راد
ثمسکن نترسید این قیمت ها براش مفته
-
Stalin
#شسینا
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#W/USDT - لانگ🟢 نقطه ورود: 0.01086 حد ضرر: 0.01019 تارگت 1: 0.01116 تارگت 2: 0.01149 تارگت 3: 0.01282 اهرم: x14