وبملت امیدوارم تمام کسانی که رنج و سختی زیادی کشیدن وضعشون خوب بشه راستش منم یه چیزایی در مورد 3 سال وضعیت بورس خوبه شنیدم اما خب تجربه بهم میگه اینده رو دقیق و قطعی پیش بینی نکن من طبق استراتژیم عمل میکنم البته مدل استراتژیم روی سال 97 تا 99 تقریبا کلا خروج نمیداده چندبار خیلی ریز، که یعنی تقریبا کل گین رو میگرفته، همین بانک ملت تقریبا در اون سالها 50 برابر شده امیدوارم یکبار دیگه بورس پرواز کنه موفق و پرسود باشید
-
M.jalali
#شپلی زنگ بزنید سازمان گزارش سفته بازی و تبلیغات برای سهم شپلی رو بدید ، بزودی اینم میشه وسالت، ثزاگرس,خبنیان، وبرق و یه عده سهامدار بدبخت میشن تو این سهم تو کانالهای پاچه کنی ، یکصدا شپلی شپلی
-
یزدان ابراهیمی
#فتوسا //
-
کدخدا
#شپلی شپلی سفته بازی از 80تومن در شش ماه شد 502تومن همش با تبلیغات مهناز و شهناز تماس بگیرید به سازمان و این مساله رو گزارش بدید
-
بورس۲۴ | Bourse24
جهش 2.3 برابری #زشگزا شیر و گوشت زاگرس شهرکرد با نماد #زشگزا در 12 ماهه، 425 تومان سود ساخته است. قیمت سهم 3'200 تومان است و تقسیم سود 70 درصدی دارد. پیش بینی سود حدود 700 تومان و پی به ای بعد از مجمع 4.2 است. @bourse24ir
-
نادر
#ولساپا ابتدای راه است صبور باشید و هر اصلاح را فرصت افزایش تعداد در نظر بگیرید!!!
-
اروند فردا صف خرید خواهد شد تا پایان وقت ارزش بازار این سهم 2میلیارد دلار است
-
ونیرو با سهم نمونید در اولین فرصت نقد شید این سهم نابودتون میکنه
-
مسعود کاشف
گشان واقعا 20ت بشه من نصف سهامم رو میفروشن
-
کدخدا
#شپلی
-
یزدان ابراهیمی
#غدانه //