جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| pmpas
۲۰:۱۶:۱۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

وبملت امیدوارم تمام کسانی که رنج و سختی زیادی کشیدن وضعشون خوب بشه راستش منم یه چیزایی در مورد 3 سال وضعیت بورس خوبه شنیدم اما خب تجربه بهم میگه اینده رو دقیق و قطعی پیش بینی نکن من طبق استراتژیم عمل میکنم البته مدل استراتژیم روی سال 97 تا 99 تقریبا کلا خروج نمیداده چندبار خیلی ریز، که یعنی تقریبا کل گین رو میگرفته، همین بانک ملت تقریبا در اون سالها 50 برابر شده امیدوارم یکبار دیگه بورس پرواز کنه موفق و پرسود باشید

تعامل (Eng) 5.0
لیست اخبار