قند لرستان (#قلرست) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/04/31 @NoavaranAmin ✅افزایش 4.38 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 97.92 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 184.5 درصدی فروش 11 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
نارنج اهرم درود نارنج برای سرمایه گزاری جای خوبی هست؟
-
ف ف
شپنا شپنا قله نیست ، شپنا اسمان است.
-
شگستر هدف به دست اوردن سهم از دست سهامدار حقیقی
-
شگستر به نظرم میخوان سهم زیان ده نشون بدهند و بعد با افشا قیمت که سود این قدر ساخته غافلگیر کنند
-
masoud
#شپلی خود سازمان بالاخره ارزش این سهم و متوجه شد و معاملات با 20 درصد مثبت و تایید کرد و حجم مبناش و کرد ولی هنوز یه سری متوجه نشدن
-
ایروانی ارشد کسب وکار
دوایکس دوست گرامی که نقرین دارید توصیه بنده به شما این است که نصف سبد نقره را تبدیل به صندوق کلاسیک سهام کنید هم ارز دریا یا صندوق کلاسیک خوب خودتان از دوستان سوال کنید. مسولیت این کار با خود شما است بنده فقط توصیه میکنم
-
یزدان ابراهیمی
#ونوین //
-
محسن داودی
اهرم دوستان توجه کنید طمع نکنید و بدون اطلاعات وارد معاملات این هفته اپشن نشید یه عده از دوستان از روز اول بازار فقط میگن بخرید و تارگت های فضایی میدن ، کم کم احساس میکنم تو فضا هستند . بورس ارزنده هست اما قرار نیست یه کله بره بالا . بورس از این به بعد هوشمند حرکت میکنه ، سهام خوب وبد مسرشون از هم جدا میشن . اگر همه بیان تو اپشن به نفع من و امثال من هست که بیشتر سود کنیم اما واقعا بازار نیاز به استراحت داره تا محکم تر ادامه مسیر بده . من توی استارت بازار 100 درصد روی اپشن بودم الان 50 درصد سهام و 50 درصد اپشن دارم . از فردا هم از حجم اپشنها کم میکنم و به سهام اضافه میکنم . من هم ضهرم و هم ضستا و ضخود و ضسپا دارم . روز سه شنبه ضملت 4024 رو فروختم این هفته هم فقط ضسپا رو نگه میدارم همه رو کم کم تا پایان هفته میفروشم . این نظر منه اما دوستانه میگم به طمع دو ریال اپشن گاهی بیچاره نشید . فقط میگم احتیاط کنید
-
صندوق های طلای بورس ایران
تحلیل دقیق #طلا از استاد رباطی عزیز✓✓ با توجه به رفتار دلار و تحلیلی که روی قیمت انس دارم تحلیلم این است که به احتمال فراوان کف قیمتی گرم طلای اب شده بدبینانه و به احتمال90% محدوده 13-14 میلیون تومان خواهد بود ؛ در صورت از دست رفتن این محدوده با احتمال 10% امکان رسیدن به 11ـ12 میلیون وجود دارد. علیرغم تقاضای بسیار بالای طلا و خرید مستمر چین و بانک های مرکزی ؛ چشم انداز نرخ بهره امریکا سبب شکل گیری موج 4 در انس شد. طلا و قیمت ان به شکلی تبدیل به محل رویارویی امریکا و چین شده است. #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
وفتخار سهم خشک شد کاملا ، از شنبه با توجه به حجم مبنا 1 دیگر حجمی نمی خورد و رشد شارپ خود رو اغاز کرد با توجه به سودسازی و خبرهایی که تو سهم است و جاماندگی هدف های 200 و 290 رو براحتی تاچ میکند