جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| sh381795
۱۹:۵۶:۰۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

غالبر تا روند صعودی بخود نگیره وتکلیفش با خودش معلوم نشه، چشم بسته نمیشه وارد این سهم شد،فردا اگه صف فروش بود دیگه باید فاتحه اش را خوند!

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار