جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
mostafashahriary | mostafashahriar
۲۰:۰۳:۴۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#رکیش هیچ چیز بدتر از سهامداری موقع اصلاح یه سهم نیست. ولی العان دیگه وقت گلایه نیست چون بعد از 5 سال بالاخره روند نزولی و اصلاح رکیش تموم شده. برا من العان فقط فرصت خرید ، برای سهامدارای قدیمی وقت میانگین کم کردنه

لیست اخبار