جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حامد حامدی | aliasgharmirzaei1353
۲۰:۴۳:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

اهرم من سه شنبه ضستا و ضهرم خریدم و گفتم اگر فردا شستا صف خرید سنگین باشد و ضستا مثبت پایین باز شود باز میخرم،بعد یکی اومده به من میگه باید سه شنبه میخریدی نه فردا من تمام خرید و فروش های خود را میگزارم،هر کس ادعا دارد روزانه خرید و فروشش را بگوید

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار