#دارو تحلیل 6 ماه قبل قیمت فعلی 418 سود مجمع 26 مجموع قیمت و سود 444 تخمین خوش بینانه 375 بود. ✅بهتر از خوش بینانه محقق شد
-
خساپا اقای قهرمانی میتونن جواب بنده را بدن؟
-
نیما علی یاری
شپنا سلام به همگی (کلیت بازار و صنعت فولاد و جواب دو تا از دوستان) بازار الان به ارزش متوسط خودش معامله میشه ، هفته اینده سهامی که pe پایینی دارن ، در کنارش گزارش خرداد خوبی هم روانه کدال کنن ، میتونن رشد قیمتی رو همچنان تجربه کنن سهامی که pe بالا دارن و سهامی که گزارش خرداد ضعیف بدن ، اینا رشدشون متوقف یا کند میشه قبلا هم گفتم بازار میتونه 1 واحد رشد کنه ، 1 واحد اصلاح کنه (ارزش متوسطش هست دیگه) اگر قصد خرید به دید یکساله دارید روی سهام خوب بازار 15 الی 20 درصد اصلاح و 70 الی 100 درصد رشد در نظر بگیرید روی سهام ضعیف 30 الی 40 درصد اصلاح و 40 الی 50 درصد رشد انتظار داشته باشید (پس مهمه چه سهمی خرید میکنید) … صنعت فولاد این چند سال با مشکلات جدی مواجه بوده همین باعث شد بعضی از سهام این صنعت حد ضرر بنیادی هم فعال کردن بازدهی سهام این صنعت تحت تاثیر همین عملکرد ضعیف ، نتونسته با کلیت بازار همخوانی داشته باشه امسال ، نیمه دوم سال گزارشات و صورت مالی های بهتری دادن ، که امیدوارمون کرد حاشیه سود بعضی هاشون یه کوچولو رشد کرد ولی فکر میکنم زوده بخوایم بگیم دارن به دوران اوج خودشون برمیگردن ، بهتره فعلا عملکردشون و زیر نظر بگیریم به هر حال با رفع مشکل ناترازی انرژی و باز شدن پنجره صادرات ، امید داریم هر چه زودتر این صنعت به ظرفیت واقعی خودش برسه عملکردشون و زیر نظر بگیرید (خالی از لطف نیست) … در مورد سبدشون دوستی سوال پرسیدن به نظر من شما چون نصف سرمایتون طلا هست دیگه خرید کاتد مس ، وزن کامودیتی رو توی پرتفو بالا میبره ، به هر حال برای خرید گواهی کاتد مس باید کد بورس کالا بگیرید وبملت خوبه ، ولی توی بانکی ها از اون بهترم هست شبندر خوبه صندوق اهرمی مناسب نوسانگیری هست ، برای بلند مدت بازدهی چندانی نداره توی اصلاح بازار از صنایع برتر بازار پله ای سهم خرید کنید نکته ای که از همه مهمتره ، کنترل ذهن هست شما باید انقدر به معاملات خودتون مسلط باشید که از تصمیم هیجانی توی بازار دور باشید و دیگه اتفاقات گذشته تکرار نشه … دوست دیگه در مورد روانکارها و شسپا سوال کردن قبلا کامل توضیح دادم توی پست های قبل هست
-
خساپا این لات معاملاتی به معنی اینه که فقط اوردر خرید ها بالا میره؟ بنظرم همونطور هم طرف منفی ها میشه نظر داد دلیلی بر اتفاق مثبت افتادن نیست
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #کاسپین 💵قیمت روز: 24,450 💰هدف قیمتی: 37,500 📝دلایل: شرایط بنیادی مناسب، افزایش نرخ محصولات 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 15 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان پیشرفت و توسعه صبا 🔵@cheebekharim
-
سهم چی بخریم؟
📊 سهم پیشنهادی 📌نماد: #وگردش 💵قیمت روز: 1,293 💰هدف قیمتی: 1,500 📝دلایل: وضعیت بنیادی مناسب بهبود سوداوری 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 15 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان پیشرفت و توسعه صبا 🔵@cheebekharim
-
Amin
دزاگرس اونایی که دوست دارن نخرن منتظر اصلاحیه باشن حتمن
-
خرید گروهی سهم ( حمایت از سهم )
✓✓مجامع هفته پیش رو : 📅شنبه 6 تیر : #خدیزل #هجرت #سلیم #هانیکو #حبندر #فلوله #شیفته ✓✓ 📅یکشنبه 7 تیر : #دلر #قرن #شبصیر #بنو #فسوژ #دکپسول #خشرق #شگویا #انرژی #وکبهمن #ولانا #فجهان #سیسکو ✓✓ 📅دوشنبه 8 تیر : #خریخت #فروژ #فروسیل #دابور #بپیوند #شلرد #والبر #قمرو #بشهاب #ومهان ✓✓ 📅سه شنبه 9 تیر : #شفارا #میدکو #زبینا #خودکفا #چاپ #شسینا #فجام #جمکو ✓✓ 📅چهارشنبه 10 تیر : #شرانل #خمهر #وملی #سیدکو #حفاری #فخاس #کولان #ودی #تفارس #غدیس #افق #خلیبل #کخاک #پیزد #غدیس #فروژ✓✓ 📅پنجشنبه 11 تیر : #سیمرغ #الومینا #زدشت #وحکمت #برکت #پکرمان #شاروم #زمگسا ✓✓ 🆔@boours_sabzz
-
م رحیمی
اهرم ضستا برج 4 رو ما سه شنبه خریدیم و فردا وقت فروش اونه نه خرید!!!!
-
BrainsBit | آموزش ترید
#1000RATS/USDT | LONG 🟢 ENTRY ورود ❗️EN: 0.03211 TARGETS حد سود TARGET1✅: 0.03258 TARGET2✅: 0.03270 TARGET3✅: 0.03320 TARGET4✅: 0.03359 TARGET5✅: 0.03439 STOPLOSS حد ضرر 🚫SL: 0.03080 از 5 درصد مارجین و اهرم 10X-20X استفاده کنید و بعد از تارگت اول سیو سود و ریسک فری کنید
-
باشگاه بورس
〰️ #وساخت 😄 از کانال نزولی عبور کرده و در فاز پولبک به سقف همین کانال 🌟 پیشنهاد بررسی 🗓 1405/04/05