〰️ #ثجنوب 🌟 بهترین بازدهی در بین سهام انبوه ساز را داشته و در استانه شکست سقف تاریخی قیمت باید دید ایا از پس 1800 تومان هم بر میاد یا خیر؟ 🗓 1405/04/05
-
مهدی احمدی
خودرو این چه حرفیه ، همه سهما اپشن دارن ، وبملت ، اهرم ، موج ، شپنا ، همه شاخص سازا اپشن دارن همشونم رشد کردن ، هیچ ربطی به اپشن نداره
-
وبملت دوستان سهم کی میره به مجمع حدودا بسته بشه و اینکه چ قدر طول میکشه بازگشایی بشه
-
کاظم جعفری
سصفها سیمان اصفهان؛ سوداوری بیش از دو برابر شد سیمان اصفهان در گزارش 12 ماهه 1404 عملکردی بسیار مثبت را ثبت کرده است. سود هر سهم شرکت به 2,767 ریال رسیده و سود تلفیقی نیز با رشد 114 درصدی به حدود 8,659 میلیارد ریال افزایش یافته است. در سمت درامدی، فروش شرکت 55 درصد رشد داشته که مهم ترین محرک جهش سوداوری محسوب می شود. سصفها با ثبت رشد چشمگیر فروش و سود، یکی از گزارش های موفق صنعت سیمان را ارایه کرده است.
-
🇮🇷برق در بورس انرژی ایران🇮🇷
*🔸لیست عرضه های برق در بورس انرژی ایران* *▫️در روز شنبه مورخ 1405.04.06* *https://ble.ir/bargheirani*
-
🇮🇷برق در بورس انرژی ایران🇮🇷
🔸لیست امار معاملات برق سبز در بورس انرژی ایران ▫️در روز سه شنبه مورخ 1405.04.02 https://ble.ir/bargheirani
-
بلباوی حمدو
مسگون بخرید تا ده تا قفل صف خرید رو تصمین میکنم.اخه میدونم چه خبره،بیشتر به خرید و فروش و تولیدات مس بالا رفتنش ربط داره،همش قیمت جهانی مس نیست..سهام مسی رو می خرد مثل فملی فباهنر و غیره
-
mostafashahriary
#رکیش اهداف کوتاه مدتی سهم (تحلیل ها نظر شخصی هست ملاک خرید و فروش قرار نگیره)
-
حامد حامدی
اهرم من سه شنبه ضستا و ضهرم خریدم و گفتم اگر فردا شستا صف خرید سنگین باشد و ضستا مثبت پایین باز شود باز میخرم،بعد یکی اومده به من میگه باید سه شنبه میخریدی نه فردا من تمام خرید و فروش های خود را میگزارم،هر کس ادعا دارد روزانه خرید و فروشش را بگوید
-
کاظم جعفری
دانیک از این سهم دوری کنید بازیگران سهم تا سفته باز الماسی تو سهم باشه اجازه رشد به سهم نمیدهند
-
آرتین
#فزر .اونس در حال پیشروی حدود 4090دلار فزر ارزشمند