کارما صبور ترین گنگستره تاریخه🤟🏻🖤
-
Ali
غالبر بعضی وقتا باید رها کرد،الان در سهمی هستین که احتمال تعلیق هست،زیانده و دارای بدهی هست،فردا همجنان با اینکه شاخص صعودی هست بعیده صف فروشش جمع شه ولی الان نتونین،موقع اصلاح شاخص دیگه نمیتونین_حد ضرر رو رعایت کنید برای خودتون
-
Hamed Kiani | حامد کیانی
فردا شنبه 6 تیر، ساعت 11 صبح 🔥 مبلغ اصلی دوره: 10 میلیون تومان اما با 51% تخفیف ویژه 👇 فقط 4 میلیون و 900 هزار تومان 💥 ⚠️ ظرفیت این دوره فقط 100 نفره و بعد از تکمیل ظرفیت، ثبت نام بسته میشه. 🎁 و اما هدیه های ویژه برای 30 نفر اول: دوره جامع ارز دیجیتال ← به ارزش 5 میلیون تومان دوره جامع صندوق طلا ← به ارزش 3 میلیون تومان این دو هدیه، کاملاً رایگان تقدیم 30 نفر اول میشه. 🎉
-
امیر ا
سینرژی ❌❌❌بریم یک Road Map سرمایه گذاری برای هفته های پیش رو داشته باشیم. توضیح: این مسیر فرض شده هیچ اعتباری نداره و فقط ساخته ذهن بیمار منه و با کوچکترین تغییری در ساختار هریک از دارایی ها میتونه عوض بشه، اما بعنوان یک سناریو خوبه که جلو چشممون باشه. راهنما: نقران= نماینده بازار فلزات گرانبها اعم از طلا و نقره و مشتقات اهرم= نماینده بازار بورس Road Map»»» با افزایشی شدن دلار (با تثبیت بالای 166) و انس طلا و نقره، نقران از ناحیه حدود 1000 تومان صعودی بشه به سمت 1800 و یه بازدهی 80% بده / هم زمان اهرم از مقاومت 4،850 اصلاحی بشه تا حمایت 3500 و حدود 27% اصلاح کنه / در این مدت نفت برنت هم اصلاح زمانی و قیمتیشو تکمیل کنه نقران در 1800 تموم کنه رشدشو و اینجا توجه بازار بیاد سمت اهرم 3500 و از اینجا اهرم تا 7200 رشد کنه / اینجا نفت برنت اصلاح قیمتی و زمانیش تکمیل شده و موج 2 شکل گرفته و اینجا باید از اهرم هم خداحافظی بشه و توجه ها بیاد سمت نفت
-
لیلی
@mahigir سلام استاد لطف میکنید در مورد 2 سهم حفاری و ثاخت هم اگر اطلاعاتی دارید به ما بگید برای بلند مدت برای خرید مناسبند یا نه ؟میخواستم نظر شمار و هم بدونم ممنون
-
↩️ معاملات شخصی ↪️
💫جدیدترین افزایش سرمایه ها تا 5 تیر #سرچشمه 40% سودانباشته #وکبهمن 50% سودانباشته #ولملت 300% اورده و سودانباشته #شهر 60%سودانباشته #ولتجار 18%سودانباشته #ثتوسا 160% اورده نقدی #دسینا 233% سودانباشته #خودکفا 390% سودانباشته، تجدیدارزیابی #ومهان 200%اورده نقدی #مارون 335% سودانباشته
-
گلدا حمل و نقلی ها و خودرو و پتروشیمیایی ها بهترینای بازار فردا خواهند بود البته پالایشی ها همچنان حدس میزنم لیدر باشند ولی اندیکاتوری شرایط خوبی ندارند . نظر شخصی
-
Amir000111 Amiri
خودرو خودرو افشای الف زد قیمت بین 30تا50درصد افزایش نرخ گرفت..هم خدش منفی شد هم کل گروه وبازار صف فروش کرد!! بعد یه عده منتظرن رشد کنه..فرارکنین بزودی عدد 50 هم میبینید
-
Ali
غالبر 2700 رو که چون 3000 رو اصلاح داد که میبینه ولی بحث اینه اگه خریدی هم قراره بشه پله اول باید باشه نه همه پول چون 3000 مقاومت محکمش بود تا 2000 مقاومت قابل اتکا نداره
-
AVA_Premium
〰️ #وساخت 😄 از کانال نزولی عبور کرده و در فاز پولبک به سقف همین کانال 🌟 پیشنهاد بررسی 🗓 1405/04/05 📲 بله 📲 کانال تلگرام http://ble.ir/AVA_Premium https://t.me/AVA_PREMIUM_TEL
-
Majid
#تکشا چرت نگید همه فرار کردن هیچکس طرف تکشا نمیاد این همه سهم خوب طرف باید ک و س خ و ل باشه در ضمن یه سری گیر کردنتو این سهم