اروند دوستی نوشته که 6 تومن حمایت قوی برای سهم هست . چیزی که برای تایید کف لازم داریم، صرفاً رسیدن قیمت به 6000 نیست؛ بلکه دیدن نشونه هایی مانند: کاهش محسوس صف فروش، افزایش حجم معاملات همراه با جذب عرضه، و تشکیل یک کندل برگشتی یا چند روز تثبیت قیمت هستش درصورت اتفاق میتونیم بگیم بله، کف 6 تومن معتبر هست . اما به نظر من این حوالی این عدد یک "ناحیه تصمیم گیری" بسیار قوی است، نه یک کف قطعی. از من می شنوید فعلا خرید رو نزنید. فعلا نظاره گر هستیم…
-
شپدیس یه پیام و دوستمان سه بار داره ؟؟؟ کردن با شپدیس در شرایط حاضر مانند حرکت روی لبه تیغه. بالای 12910 پله ای می فروشم.پایین 10500 پله ای می خرم
-
وپاسار بزودی 1300 تومان را رد می کند و احتمال زیاد 1500 هم می بیند…فعلا دلیلی برای اصلاح نیست.
-
بهرنگ مومنی
مادیرا از فردا بازار دنبال سهام بنیادی خوبه و راه سهام ها تغییر خواهد کرد مواظب سرمایه هاتون باشید هر سهمی نخرید این که جای خود دارد
-
علی کاظمی
ثشاهد البته که در این چند سال از این ابزار استفاده نکرده دلیلش رو نمی دونم
-
خساپا سایپا شانس اورد که هنوز 50% سهام خذین رو داره چون بعد از مشکلی و اسیب هایی که برای تولید فوم بخاطر پتروشیمی ها پیش اومد شرکت خاذین زیرمجموعه سایپا ارزشمندتر شد چون شرکت خاذین سالهای قبل به خودکفایی تولید فوم صندلی رسیده بود و حتی ازمایشگاه های تولید فوم رو تو دهه 90داشت و از قدیم فوم صندلی تولید میکرد و خودکفا شده بود
-
علی کاظمی
ثشاهد سازمان بورس هم باید از ابزارهای خودش استفاده کنه ابزارهای زیادی داره که می تونه حقوق سهامدار خرد رو پرداخت کنه
-
محسن اسدی
#بهپاک بهپخش متعلق به بهپاک نیست
-
مهدی پیروزفر
وسدید اگه متصدیان سهم و مدیران شرکت دراین شش سال اخیر وبخصوص پس ازتایید دادگاه برمالکیت33درصد فراب،حسابرسی دقیق رو شفاف روانه کدال میکردن،اکنون سهم بجای قیمت فعلی،بمراتب قیمت بالاتری بود وناظر بازار هم باتوجه به شفاف سازی صورتهای مالی و افزایش سرمایه شرکت،افشاهای الف رو باطل نمیکرد،مهمترین علت عدم رشد وسدید،همینه،هرچقدرهم سهامدارخرد زور زد و تقاضا نمود که حسابرسی انجام بشه،مثمرفایده نبود،هنوزکه هنوزه قیمت هلدینگ عظیم فراب ده ملیون تومن!!قیمت داره.
-
خودرو بعد از مشکلی و اسیب هایی که برای تولید فوم بخاطر پتروشیمی ها پیش اومد شرکت خاذین زیرمجموعه سایپا ارزشمند شد چون شرکت خاذین سالهای قبل به خودکفایی تولید فوم رسیده بود و حتی ازمایشگاه های تولید فوم رو تو دهه 90داشت و فوم صندلی تولید میکرد
-
اهورا مزدا
#شاخص_بورس طبق تحلیل تکنیکال #فارس هدف بلند مدت قیمتی بالای 18000هست