سصفها دوستام عزیز فردا روز مهمیه .اگر دوباره برگرده 24 این سهم امید چندانی بهش نیست.
-
نوین چارت
#زفکا تحلیل 6 ماه قبل قیمت فعلی 17988 مجموع قیمت و سود 768 تخمین واقع بینانه 730 بود. ✅بهتر از واقع بینانه محقق شد
-
نوین چارت
#ساربیل تحلیل 6 ماه قبل قیمت فعلی 9171 سود مجمع 815 مجموع قیمت و سود 9986 تخمین واقع بینانه 11000 بود. ✅درحد واقع بینانه محقق شد
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#CRV/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
کانال حاج علی
فروش صادراتی سیمان. با بررسی فروش شرکت های بورسی سیمانی در بورس کالا در سه ماهه اول سال جاری در مجموع 54.6 میلیون دلار سیمان به وزن حدود 1.21میلیون تن صادر شده است. بیشترین مقدار صادرات سیمان مربوط به: رتبه یک #سرود رتبه دوم #سباقر رتبه سوم #سپاها رتبه چهارم #سمازن رتبه پنجم #ساروم مابقی بترتیب در جدول امده.
-
مهدی پیروزفر
وبملت باتوجه به رکود و نزول بازارهای مالی ارز،طلا،رمزارز،خودرو،مسکن،تنها بازاری که متناسب باتورم شش ساله اخیر رشدنکرده،بورس است،خیلی ازنمادها ارزنده اند،بخصوص بانکی های دولتی که نسبت به خصوصی ها کمتر رشدکرده اند،وبملت،وتجارت وبصادر وصندوقشون دارا با وجود رشدیکماه اخیر،هنوزفاصله زیادی تا ارزش ذاتی و روز خود دارند،منتها هنوز فوبیای ریزش99بورس دراذهان بسیاری ازسهامداران خرد هست وباکوچکترین رنج منفی،تحت تاثیرقرارگرفته،میفروشند وبااین اقدام هم به خود هم به دیگران وهم به روند سهم اسیب میزنن،دوستان شرایط 99 با شرایط امروز ازاساس متفاوت است،ریزش 99 حاصل رشدحبابی 97تا98 هست درحالیکه اکنون در405 هنوز یکماه نیز ازرشدبازار نگذشته،لذا سهامداری کنید وهیچ نگرانی به خود راه ندید
-
Tehran_invest
فردا اول وقت اگه برسم تحلیل اینا رو میفرستم خدمتتون دوستان گزینه های مناسبی هستن واسه کوتاه مدت اریا پارس شگویا جم پیلن
-
عزیزاله براتی
فولای بهر سهم خودتونه خوب باز شه به نفع خودتونه
-
نوین چارت
#ساروم تحلیل 6 ماه قبل قیمت فعلی 17988 سود مجمع 2887 مجموع قیمت و سود 20875 تخمین واقع بینانه 19500 بود. ✅بهتر از واقع بینانه محقق شد
-
Amir000111 Amiri
خودرو دوستان برید تحقیق کنید!! اصلا نفع حقوقی های خودرو توی رشد سهم نیست!اونا از اپشن ها واختیارمعامله سود میکنن..بقیه سهمها چون اپشن فعال ندارن حقوقیها حمایت میکنن سهم رشد کنه اما خودرو نه…ممکنه بگید چرا اهرم رشد میکنه با اپشن؟چون اهرم زیرمجموعه زیادداره فملی شپنا وبملت و..نمیتونه بازیهای خودرو در بیاره…ثانیا ممکنه بگین چرا خودرو رشد نمیزارن بکنه؟چون اگه مثلا خودرو رشد کنه بشه 500 تومن، دیگه اپشن هاش جذاب نیس کسی نمیخره!الان چون قیمت مفته هر ماه ملت میگن بزودی حرکت داره سنگین اپشن میخرن و راحت هم پولشون میسوزه
-
عزیزاله براتی
فولای سلام احتمال زیاد فردا سهم با میشه لطفا ازسهم با تمام نقدینگی در قیمت بالا حمایت کنین که درصد خوبی باشه معمولا از زمان مجاز تا مچ شدن فک کنم 20دقیقه زمان می بره اول اردر در قیمت بالا بذارین بعد میتونین حذف کنین یاویرایش