جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Amir000111 Amiri | amiir_bu_1300
۱۸:۱۹:۲۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

خودرو دوستان برید تحقیق کنید!! اصلا نفع حقوقی های خودرو توی رشد سهم نیست!اونا از اپشن ها واختیارمعامله سود میکنن..بقیه سهمها چون اپشن فعال ندارن حقوقیها حمایت میکنن سهم رشد کنه اما خودرو نه…ممکنه بگید چرا اهرم رشد میکنه با اپشن؟چون اهرم زیرمجموعه زیادداره فملی شپنا وبملت و..نمیتونه بازیهای خودرو در بیاره…ثانیا ممکنه بگین چرا خودرو رشد نمیزارن بکنه؟چون اگه مثلا خودرو رشد کنه بشه 500 تومن، دیگه اپشن هاش جذاب نیس کسی نمیخره!الان چون قیمت مفته هر ماه ملت میگن بزودی حرکت داره سنگین اپشن میخرن و راحت هم پولشون میسوزه

تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار