شپنا شپنا فوق العادس…ان شاالله مثل قبل پرقدرت رشد خواهد کرد سلطان…
-
ایروانی ارشد کسب وکار
#موج سلام وخسته نباشید سبد اینجانب برای دوستان. حداکثر پنجاه درصد صندوق اهرمی حداکثر بیست درصد صندوق بخشی بانک یا بانک صادرات حداکثر بیست در صنعت پالایش حداکثر ده درصد سبد صندوق بخشی پتروشیمی حداکثر پنج درصد صندوق بخشی خودرو شاید محوعه اعداد بالای صد درصد بشود به کلمه حداکثر دقت کنید. پاینده سالم باشید پول مازاد
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #غمینو 💵قیمت روز: 5,630 💰هدف قیمتی: 7,200 📝دلایل: شرایط بنیادی مناسب، افزایش نرخ محصولات 📆افق زمانی: بلند مدت 🧮سهم از پرتفوی: 15 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان پیشرفت و توسعه صبا 🔵@cheebekharim
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #حگهر 💵قیمت روز: 2,466 💰هدف قیمتی: 2,950 📝دلایل: وضعیت بنیادی مناسب، قرارداد و دارایی مناسب 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 10 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان پیشرفت و توسعه صبا 🔵@cheebekharim
-
News city pro
🔴معامله ی 65 همت برق در بورس انرژی مدیرعامل بورس انرژی ایران اعلام کرد در سال 1404 حدود 65 هزار میلیارد تومان (65 همت) معامله ی برق از طریق بازار بورس انرژی انجام شده است. او تاکید کرد قیمت برق در بازار بورس با نرخ های دستوری و دولتی فاصله ی قابل توجهی دارد و همین اختلاف، باعث ایجاد انگیزه ی اقتصادی برای سرمایه گذاران و فعالان صنعت برق شده است. به گفته ی او، بخشی از برق در بازار ازاد تا حدود 15 هزار تومان به ازای هر کیلووات ساعت معامله می شود. مدیرعامل بورس انرژی همچنین از برنامه ی ورود اب به بازارهای معاملاتی خبر داد، اما تاکید کرد اجرای ان منوط به رفع ابهامات قانونی درباره ی مالکیت و چارچوب های حقوقی اب است. 🔥 @newscitypro
-
خساپا اقای قهرمانی میتونن جواب بنده را بدن؟
-
نیما علی یاری
شپنا سلام به همگی (کلیت بازار و صنعت فولاد و جواب دو تا از دوستان) بازار الان به ارزش متوسط خودش معامله میشه ، هفته اینده سهامی که pe پایینی دارن ، در کنارش گزارش خرداد خوبی هم روانه کدال کنن ، میتونن رشد قیمتی رو همچنان تجربه کنن سهامی که pe بالا دارن و سهامی که گزارش خرداد ضعیف بدن ، اینا رشدشون متوقف یا کند میشه قبلا هم گفتم بازار میتونه 1 واحد رشد کنه ، 1 واحد اصلاح کنه (ارزش متوسطش هست دیگه) اگر قصد خرید به دید یکساله دارید روی سهام خوب بازار 15 الی 20 درصد اصلاح و 70 الی 100 درصد رشد در نظر بگیرید روی سهام ضعیف 30 الی 40 درصد اصلاح و 40 الی 50 درصد رشد انتظار داشته باشید (پس مهمه چه سهمی خرید میکنید) … صنعت فولاد این چند سال با مشکلات جدی مواجه بوده همین باعث شد بعضی از سهام این صنعت حد ضرر بنیادی هم فعال کردن بازدهی سهام این صنعت تحت تاثیر همین عملکرد ضعیف ، نتونسته با کلیت بازار همخوانی داشته باشه امسال ، نیمه دوم سال گزارشات و صورت مالی های بهتری دادن ، که امیدوارمون کرد حاشیه سود بعضی هاشون یه کوچولو رشد کرد ولی فکر میکنم زوده بخوایم بگیم دارن به دوران اوج خودشون برمیگردن ، بهتره فعلا عملکردشون و زیر نظر بگیریم به هر حال با رفع مشکل ناترازی انرژی و باز شدن پنجره صادرات ، امید داریم هر چه زودتر این صنعت به ظرفیت واقعی خودش برسه عملکردشون و زیر نظر بگیرید (خالی از لطف نیست) … در مورد سبدشون دوستی سوال پرسیدن به نظر من شما چون نصف سرمایتون طلا هست دیگه خرید کاتد مس ، وزن کامودیتی رو توی پرتفو بالا میبره ، به هر حال برای خرید گواهی کاتد مس باید کد بورس کالا بگیرید وبملت خوبه ، ولی توی بانکی ها از اون بهترم هست شبندر خوبه صندوق اهرمی مناسب نوسانگیری هست ، برای بلند مدت بازدهی چندانی نداره توی اصلاح بازار از صنایع برتر بازار پله ای سهم خرید کنید نکته ای که از همه مهمتره ، کنترل ذهن هست شما باید انقدر به معاملات خودتون مسلط باشید که از تصمیم هیجانی توی بازار دور باشید و دیگه اتفاقات گذشته تکرار نشه … دوست دیگه در مورد روانکارها و شسپا سوال کردن قبلا کامل توضیح دادم توی پست های قبل هست
-
خساپا این لات معاملاتی به معنی اینه که فقط اوردر خرید ها بالا میره؟ بنظرم همونطور هم طرف منفی ها میشه نظر داد دلیلی بر اتفاق مثبت افتادن نیست
-
سهم چی بخریم؟
📊سهم پیشنهادی 📌نماد: #کاسپین 💵قیمت روز: 24,450 💰هدف قیمتی: 37,500 📝دلایل: شرایط بنیادی مناسب، افزایش نرخ محصولات 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 15 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان پیشرفت و توسعه صبا 🔵@cheebekharim
-
سهم چی بخریم؟
📊 سهم پیشنهادی 📌نماد: #وگردش 💵قیمت روز: 1,293 💰هدف قیمتی: 1,500 📝دلایل: وضعیت بنیادی مناسب بهبود سوداوری 📆افق زمانی: میان مدت 🧮سهم از پرتفوی: 15 📍پیشنهاد دهنده: شرکت سبدگردان پیشرفت و توسعه صبا 🔵@cheebekharim
-
Amin
دزاگرس اونایی که دوست دارن نخرن منتظر اصلاحیه باشن حتمن