#شپلی شصفها تولید و فروش پازایلین شرکت پارسال 370 میلیارد تومن زیان ده بوده یعنی 1200 تومن به ازای هر سهم از سود شرکت کسر شده؛ پی بر ای 4 یا 5 بدید به این سود؛ میشه 6000 تومان به شرکت باید فشار بیاریم علت این موضوع رو روشن کنه؛ چرا زیر قیمت تمام شده میفروشه به شپلی و شمواد
-
به روایت نگاه
وبملت قرار بود بره مجمع
-
خرید گروهی سهم ( حمایت از سهم )
#ناما و شکست سقف تاریخی و همچنان صعودی
-
علی کاظمی
ثشاهد حقوقی های سهم در این سایت بسیار زیاد هستند
-
علی کاظمی
ثشاهد یا باید صادق باشه با سهامداران یا باید دستگاه قضا به همچین سهم هایی ورود کنه
-
Danial
#شوینده سهم خوبیه
-
وفتخار برای کوتاه مدتیها تا حوالی 150 فروش نداریم برای بلند مدتیها حالا حالاها فروش نداریم
-
پاسا سود پاسا بعداز بازگشایی اب شد رفت
-
کانال تحلیلی سهامشناس
📊 #دیده بان_صندوق ها | #پول_هوشمند به کدام صندوق ها رفته است؟ 📅 5 تیر 1405 بررسی بازدهی صندوق های سرمایه گذاری در بازه های هفتگی، ماهانه و سه ماهه نشان می دهد جریان نقدینگی همچنان به سمت صندوق های اهرمی و سهامی متمایل است؛ در حالی که صندوق های مبتنی بر طلا، نقره و انرژی تحت تاثیر افت قیمت دارایی های پایه، بازدهی ضعیف تری ثبت کرده اند. ◀️ برترین عملکردها 🥇 صندوق های #اهرمی ✅ بازدهی هفتگی: 4.0% ✅ بازدهی یک ماهه: 69.6% ✅ بازدهی سه ماهه: 40.5% 📌 همچنان لیدر بازار صندوق ها و مقصد اصلی نقدینگی با پذیرش ریسک بالاتر. 🥈 صندوق های #سهامی ✅ بازدهی یک ماهه: 28.6% ✅ بازدهی سه ماهه: 21.8% 🔻 بازدهی هفتگی: 0.9%- 📌 اصلاح کوتاه مدت هفتگی، روند مثبت میان مدت این صندوق ها را تغییر نداده است. 🥉 صندوق های #بخشی ✅ بازدهی یک ماهه: 26.4% ✅ بازدهی سه ماهه: 25.8% 🔻 بازدهی هفتگی: 1.3%- 📌 صنایع منتخب همچنان از ورود نقدینگی منتفع هستند. ◀️ سایر گروه ها 💰 صندوق های #درامد_ثابت ✅ بازدهی هفتگی: 0.3% ✅ بازدهی ماهانه: 2.7% ✅ بازدهی سه ماهه: 7.8% 🌿 صندوق های #زعفران ✅ بازدهی هفتگی: 6.1% 🔻 بازدهی ماهانه: 5.9%- ✅ بازدهی سه ماهه: 24.3% 🏢 صندوق های #املاک_و_مستغلات 🔻 بازدهی هفتگی: 2.8%- 🔻 بازدهی ماهانه: 0.7%- ✅ بازدهی سه ماهه: 20.0% ◀️ ضعیف ترین عملکردها 🥇 صندوق های #نقره 🔻 بازدهی ماهانه: 19.2%- 🥈 صندوق #سینرژی 🔻 بازدهی ماهانه: 17.08%- 🥉صندوق های #طلا 🔻 بازدهی ماهانه: 12.92%- صندوق های #طلا، #نقره و #انرژی (#نفت) در بازه یک ماهه عملکردی ضعیف تر از میانگین بازار ثبت کردند که عمدتاً ناشی از اصلاح قیمت کامودیتی ها و تغییر جهت نقدینگی به سمت بازار سهام بوده است. 📌 پیام اصلی سهامشناس بررسی عملکرد صندوق ها نشان می دهد در شرایط فعلی، سرمایه گذاران ریسک پذیر ترجیح داده اند سرمایه خود را به سمت صندوق های اهرمی و سهامی منتقل کنند؛ موضوعی که معمولاً با افزایش انتظارات صعودی نسبت به بازار سهام همراه است. در مقابل، افت بازدهی صندوق های مبتنی بر #طلا، #نقره و #انرژی نشان می دهد بخشی از نقدینگی از دارایی های دفاعی به سمت دارایی های پرریسک تر در حال جابه جایی است. 🎯 جمع بندی سهامشناس تا زمانی که روند ورود پول به بازار سهام ادامه داشته باشد، انتظار می رود صندوق های #اهرمی، #سهامی و #بخشی همچنان عملکر...
-
اهورا مزدا
#شاخص_بورس یک نکته بسیار مهم به صورت کلی عرض کنم البته شخصی هست این نظر مثلا سهامی مثل فارس در 600روز کاری بازار حداقل بالای 300درصد بازدهی خواهد داشت به صورت کلی اهم از تقسیم سود و افزایش سرمایه و… تنها یکی از سهام ذکر کردم مثلا سهامی هستند که بالای 1000درصد در سه الی چهار سال بازدهی کلی خواهند داشت
-
وپاسار بیشتر کسانی که از اصلاح سهم پیام میفرستن در قیمت های پایین فروختن و الان حسرت فروش خود را می خورن سهم هنوز برای رشد جا دارد با این حقوقی که داره هیچی از این سهم بعید نیست شاید همه مقاومت ها بدون توقف و اصلاح پودر کنه و یه کله صعود کنه البته این فقط یک نظر شخصی هیچوقت مبنا بر خرید یا فروش نذارید