جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمد دشتی | dasht
۱۷:۲۸:۳۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#شپلی شصفها تولید و فروش پازایلین شرکت پارسال 370 میلیارد تومن زیان ده بوده یعنی 1200 تومن به ازای هر سهم از سود شرکت کسر شده؛ پی بر ای 4 یا 5 بدید به این سود؛ میشه 6000 تومان به شرکت باید فشار بیاریم علت این موضوع رو روشن کنه؛ چرا زیر قیمت تمام شده میفروشه به شپلی و شمواد

لیست اخبار