جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
پرهام | parham0059
۱۷:۰۵:۱۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#کفپارس خبری که چند روز داشتم و امروز میتونم بگم اینه که یک کارگزاری با مبلغ بسیار خوب ورود به سهم رو هفته پیش شروع کرده. بدون این گروه هم سهم چند برابر میشه فقط خساتم بگم نوسان نگیرید. اهداف کفپارس بسیار بالاست. سهم طبق تابلو احتمالا کم عرضه میشه و قفل میشه. عرضه ای هم بشه جذابیت بالاتر میره.

لیست اخبار