جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Alirastgar1811 | alirastgar1811
۱۶:۴۹:۳۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#کهمدا سال مالی کهمدا تموم شد و تقریبا سود 100 تومانی در انتظار سهمه! اگه امسال به مانند سال گذشته سود را بخواد تقسیم کنه، حدودا 40 تا 50 تومان تقسیم سود داریم! قیمت سهم بعد تقسیم میشه 300 سال مالی اتی هم حدودا 150 سود بسازه، پی به ای فوروارد سهم میشه 2!!!!! حالا حجم این چند روز رو جلوتون بزارید، حمایت حقوقی و خرید سهم رو هم ببینید! متوجه میشید چرا سهم رو دارن میخرن! رو این محدودا بالای 1 میلیارد برگه سهم جا به جا شده! به نظر باید تفکرتون رو نسبت به روند سهم تغییر بدید! حالا این وسط نوسان هایی هم خواهد داد، اگه بلدید نوسان میتونید بگیرید! به شرط اینکه جا نمونید! لذت ببرید از مسیر

لیست اخبار