#وپارس ماهانه اپدیت : روند کلی سهم صعودی . سقف تاریخی مرداد 1399 که منجر به یک اصلاح تا کف الان 1404 شده است . شکست صعودی خط روند اصلاحی با کندل دی 1401 که منجر به یک سقف بالاتردر کندل اردیبهشت 1402 شده است سپس شاهد یک پولیک برای تست مجدد خط روند اصلاحی شکسته شده و جمع اوی نقدینگی هستیم که منجربه یک کف دوقلو و اولین کف های ویینگ اول بالاتر در دو کندل ابان 1402 و مرداد 1403 شده است که این دو کف محدوده حمایتی یک ناحیه خرید برای معامله گران بلندندتی و سهامداران سهم بوده است حرکت صعودی از کندل مرداد1403 تا سقف اردیبهشت 1404 و اصلاح تا کف سویینگ دوم بالاتر مهر 1404 و اردیبهشت 1405 که محددا برای معامله گران بلند مدتی . سهامداران ناحیه ورود محسوب می شد. بررسی سهم نشان میدهد که قیمت بعد از شکست خط روند اصلاحی نزولی با کندل دی 1401 یک روند صعودی ضعیف با شکل دادن کندلهای سویینگ بالاتر را شکل داده است که تمامی این کف ها نواحی ورود محسوب می شدند. قیمت در محدوده مقاومت دو کندل اردبیهشت 1404 و دی 1404 قرار ردارد که در صورت عبور قوی هدف بعدی محدوده سقف تار یخی می باشد. نکته : وپاسار از مرداد 1399 تا ابان 1403 یک محدوده رنج قیمتی طولانی و خسته کننده شکل داده و سپس وارد یک روند صعودی قوی شده است که فعلا ادامه دارد . اختمال دارد در صورت شکست ناحیه سقف تاریخی وپارس شاهد شروع یک روند قوی از این سهم و توجه به بازار و ورود نقدینگی باشیم. عامل تعیین کننده وضعیت سیاسی خواهد بود
-
کرمان فقط کافیه درصد افزایش سرمایه رو بگن اونوقته ک میگن او میدوید و من میدویدم
-
ا م
شبریز مبلغی که از سود پتروشیمی به شبریز می رسد حداکثر 40 تومان بازای هر سهم شبریز است و باتوجه به اینکه سود سال 403 ظاهرا در سال 404 دریافت نشد شاید 100 تومان به سود شبریز اضافه شود.
-
فزر سلام .حسابرس هم افزایش سرمایه و تایید کرد امروز.. امروز 6 تیر 1405 در کدال
-
یزدان ابراهیمی
#پارس // فردا در نقطه حمایت 38 فیبوناچی قرار دارد، باید ببینیم واکنش نشان می دهد یا به سمت حمایت 50 فیبوناچی می رود!
-
هوش مصنوعی
#وتجارت یکی پی بر ای فورواردشو حساب کنه بگه به یک میرسه یا نه!
-
شگویا کسی لینک انلاین مجمع رو داره ؟
-
حسین عزیزتر از جان
#شاخص_بورس مقاومتی که ماداورو برای حفظ حکوومت کرد از #خودرو و #خساپا برای صف فروش نشدن خیلی بیشتر بود😁 لااقل اون نیم ساعت سعی خودشو کرد این پت و مت پیش فرض صف فروش هستن هر روز گند کشیدن بازار را ای کاش به جای سهامی مثل فولاد این دو در خطر می افتادند شاد باشید
-
سصفها اگر میخواستن افزایش سرمایه رو رد کنن چند ماه پیش رد می کردن یه عده پارسال از شرایط جنگی و بلاتکلیفی افزایش سرمایه سو استفاده کردن و به اصطلاح از اب گل الود ماهی گرفتن رفتار چارت سال قبل (زمانی که کلیت بازار رو به رشد بود) گواه این هست که ان زمان برای چندرغاز نوسانگیری، افزایش سرمایه را نیمه کاره گذاشتن هرچند تاکید می کنم در حال حاضر دیگه بحث نوسانگیری در سهم مطرح نیست و فقط و فقط سهامدار باشید
-
فملی دوستان محترم سهامداران عزیز کسانی که پیام زیر 20000 ریا ل سهام رو انعکاس میدن ، از قافله جا موندن و مطرصد اینن سهامتون رو از چنگتون دراران ، اشتباه نکنید ، و گرنه حتما متضرر خواهید شد.
-
Negareh_100
فملی سلام و درود از فردا هر منفی خریدنی است نگران نباشید