#غویتا فایل پیوست اطلاعات بنیادی شرکت بوده که چند سال ان بررسی شده است . کاری منحصر بفرد (مخصوصا در مورد فایل روند چند ساله شرکتها) ستونهای سرمایه ، اندوخته ، انباشته ، فروش و سود خالص به میلیون ریال است. ستون اول نشان دهنده سال مالی شرکت است . ستون C درصد افزایش سرمایه نسبت به دوره قبل ان است. ستون E درصد افزایش اندوخته نسبت به دوره قبل از ان است. لذا بطور کلی ستون % درصد افزایش یا کاهش نسبت به دوره قبل از ان است. ستون "ن س ب ف" ، درصد نسبت سود به فروش است. سود هر سهم در دوره های مختلف براساس اعلامی شرکت در کدال است. ستون پیش بینی محاسبه سود سهم براساس دوره قبل است با درصدی انحراف. 🌹 تمام اطلاعات اموزشی است و مبنای خرید و فروش نیست.🌹 https://t.me/boursebase
-
.Behnam Khodaverdi
کبافق مورد تایید تا 5800 مشکلی ندارد ولی اینم مثل همه شاید یه ریز اصلاح داشته باشه
-
مهدی پیروزفر
شستان بنظر میرسه خرید شستان به دیدبلندمدت مناسب باشه
-
شپنا P/E فروارد شپنا هم اکنون؛ بعد از کسر حدودا 62 همت سود مجمع اخر تیر و با فرض سودسازی 145 همتی سال 1405، به عدد 3.75 میرسه که فوق العادست برای ورودی های جدید فردا… منتظر گزارش فروش خرداد ماه و گزارش عملکرد فصل بهار 1405 هستیم… سورپرایز خواهیدشد👍
-
M star
#وبملت ایشالا تا 250 یه کله میریم
-
خساپا رودری ماشین رو خاذین تولید میکنه صندلی ماشین رو خاذین تولید میکنه تزیینات داخلی رو خاذین تولید میکنه پس خود سایپا چی رو تولید میکنه؟!
-
مهدی پیروزفر
شستا شستا جای رشدخوبی داره ،خوشبختانه درهفته گذشته باوجود دوسه روز بازارمنفی،رنج مثبت خوبی زد،نکته مهم حجم معاملات و ورود قویه پول خریدار حقیقی است،بنظر میرسه در مرحله اول صعودتا300 مقاومتی نداره
-
احمدوند
#دپارس ل ع نت کل ده عاشورا بر مسولین دپارس .اه سهام به خانواده هاتون میرسه دنیا بی حساب و کتاب نیست
-
AVA_Premium
〰️ #ثبهساز 🌟 مطابق انتظار به هدف رسید . 📈 در صورت عبور از سقف تاریخی میتوان انتظار یک پولبک به همین سطح را داشت و سپس حرکت به سمت هدف بعدی. 😄 حمایت: 139 تومان ❌مقاومت مهم : 165 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 245 تومان 🗓 1405/04/05 📲 بله 📲 کانال تلگرام http://ble.ir/AVA_Premium https://t.me/AVA_PREMIUM_TEL
-
محمد دشتی
#شپلی شصفها تولید و فروش پازایلین شرکت پارسال 370 میلیارد تومن زیان ده بوده یعنی 1200 تومن به ازای هر سهم از سود شرکت کسر شده؛ پی بر ای 4 یا 5 بدید به این سود؛ میشه 6000 تومان به شرکت باید فشار بیاریم علت این موضوع رو روشن کنه؛ چرا زیر قیمت تمام شده میفروشه به شپلی و شمواد
-
روهان
خودرو همه از سهام خودرویی فراری شدن بی اعتمادی محض