✅⭕️ جهش درامد و سوداوری در ایران خودرو دیزل؛ «خاور» سال 1404 را با رشد در تمامی شاخص های کلیدی به پایان رساند 🔴صورت های مالی تلفیقی ایران خودرو دیزل برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404، از ثبت عملکردی موفق در حوزه فروش و سوداوری حکایت دارد، عملکردی که نشان می دهد این شرکت توانسته روند رشد خود را در بازار خودروهای تجاری ادامه دهد. بررسی گزارش منتشرشده نشان می دهد درامدهای عملیاتی ایران خودرو دیزل در سال 1404 به بیش از 457 هزار میلیارد ریال رسیده که نسبت به درامد 286 هزار میلیارد ریالی سال قبل، رشد 60 درصدی را به ثبت رسانده است. این افزایش درامد، زمینه ساز بهبود سایر شاخص های مالی شرکت نیز شده است. سود ناخالص شرکت با رشد 48 درصدی از حدود 73 هزار میلیارد ریال به بیش از 108 هزار میلیارد ریال افزایش یافته و سود عملیاتی نیز با رشد 34 درصدی به بیش از 39 هزار میلیارد ریال رسیده است. این ارقام نشان می دهد رشد شرکت تنها به افزایش فروش محدود نبوده و در بخش عملیات اصلی نیز بهبود قابل توجهی حاصل شده است. همچنین سود حاصل از عملیات در حال تداوم قبل از مالیات با رشد 57 درصدی به بیش از 12 هزار میلیارد ریال رسیده که بیانگر تقویت بنیان های سوداوری شرکت است، در نهایت، ایران خودرو دیزل در سال مالی 1404 موفق به شناسایی 9 هزار و 659 میلیارد ریال سود خالص شده که نسبت به سال قبل 40 درصد افزایش داشته است. سود هر سهم نیز با همین نرخ رشد به 87 ریال رسیده است. نکته قابل توجه در این گزارش، جهش سود تلفیقی گروه ایران خودرو دیزل است. سود تلفیقی شرکت با رشد 130 درصدی به 13 هزار و 450 میلیارد ریال رسیده که نشان دهنده بهبود عملکرد در سطح کل گروه و شرکت های زیرمجموعه است. مجموع این امارها نشان می دهد ایران خودرو دیزل سال 1404 را با کارنامه ای موفق به پایان رسانده و توانسته با افزایش درامد، بهبود سوداوری و رشد قابل توجه شاخص های مالی، جایگاه خود را در صنعت خودروهای تجاری کشور بیش از پیش تقویت کند. #ایرانخودرودیزل #بنز #خاور #ایران_خودرو_دیزل از طریق لینک زیر به ما بپیوندید 🆔 https://t.me/irancarsnews 🆔 https://ble.ir/irancarsnews 🆔 https://rubika.ir/irancarsnews_ir
-
وبملت شرایط بانک ها طوری میشه از نظر رشد قیمت به دها برابر میرسه و شاید سهم بانکی زیر هزار تومان نداشته باشیم میدونم الان باورش براتون کمی سخته اما اون موقع که خیلی هم نزدیکه باورش براتون سختتر میشه پس وقت تصمیم گیری الان نه اون موقع
-
خساپا خساپای 200 تومنی تا برج 6 داره داد میزنه امسال سال خودرویی هست بشین و تماشا کن هم خودرو و خساپا تو گزارش تلفیقی بعد از 40 سال به سود دهی رسیدن
-
اخبارمهم 🌺اقتصاد و بورس
گفتیم احتمال ی ریز موج نزولی تو شاخص تا محدوده 4900و یا 4600وجود داره ک جای نگرانی نیست و تا وقتی شاخص بالای 4400بمونه روند بلند مدتی صعودیه وفرصت خرید پله ای از سهم های خوب برا نقدیونه اونم سهامی ک تازه استارت صعود رو زدن از هفته های پیش چند تا سهم خوبم برا جامونده ها معرفی کردیم مثل شستا وبصادر ذوب ووو گفتیم سهام بنیادی نقدشونده سودساز و ترجیحا با پی بر ای سه بخرید بازار رشد کرده اما هنوزم کلی عقب موندگی داره یعنی هنوز وسط راهم نیستیم اما ب این معنی هم نیست ک سهما ی کله بدون وقفه رشد کنن نه روند صعودیه اما ریز موج های نزولی هم خواهیم داشت پس حرفم برا میان بلند مدتی هاس همیشه گفتم با کوتاه مدتی اونایی ک سودای ی شبه پولدار شدن رو دارن کار نداریم همیشه گفتم سیو سود ی استراتژی کاملن علمی و منطقیه سهمای بنیادی رو هیچوقت خارج نشید فقط ب موقع کم و زیاد کنید ک تعداد سهامتونو ببرید بالا اما سهمای بدون بنیاد رو سودتو گرفتی بزن بیرون عین بازی مار و پله باهاش بالا پایین نشو https://t.me/heyranbours
-
بورس وان
〰️ #ثمسکن 📈طبق انتظار رفتار داشته و باید برای رسیدن به هدف مد نظر از کانال نزولی عبور کرده و سقف کانال را پر قدرت پشت سر بذاره 🕯بهترین محدوده خرید زیر 200 تومان 😄 187 تومان حمایت بسیار جذابی هم زیر پای خودش میبینه و حد ضرر هم همین سطح میتونید قرار بدید. 🗓 1405/04/05
-
Yaghob TY
خودرو تایمهای مختلف خودرو سیگنال خرید صادر کرد سه شنبه تمام فزدا زود بیدار شید سرخطی فقط
-
بورس
سصفها افزایش 50 درصدی اخیر دوستان را از ضرر درنیاورد.نکنه به امید اینکه بیشتر رشد می کنه نفروخته باشید و همه را ازتون پس گرفته باشه؟ .مگر با افزایش سرمایه انتظار معجزه دارید؟
-
⋆˚࿔𝑺𝒕𝒂𝒓𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒄𝒍𝒐𝒕𝒉𝒆𝒔⋆˚࿔
𓆱𔒝 690 ✅ #موجود سفار ش @palolololol ↝ !! heXen !! https://t.me/heXencrafts
-
پاسپورت
#اهرم نمیدونم شامل صندوق ها هم میشه یا نه از روز شنبه، لات معاملاتی یا حداکثر حجم هر سفارش در بورس تهران بر اساس قیمت سهم تغییر میکنه. هدف این اصلاح، کاهش نیاز به ثبت چندین سفارش جداگانه برای خرید یه حجم معمولیه. حداکثر حجم سفارش جدید: 1 تا 300 ریال → 10 میلیون سهم 301 تا 1000 ریال → 3 میلیون سهم 1001 تا 3000 ریال → 1 میلیون سهم 3001 تا 10'000 ریال → 300 هزار سهم 10'000 تا 30'000 ریال → 100 هزار سهم 30'000 تا 100'000 ریال → 30 هزار سهم 100'000 تا 300'000 ریال → 10 هزار سهم بالای 300'000 ریال → 3 هزار سهم
-
سلمان خان
وبملت وبمــــــــــ💎ــــــــــلت 📌بازده یک ماهه 34/27 درصد صعود بازده 3 ماهه 4/61 درصد صعود 📌بازده یک ماهه بعدی 60 درصد صعود بازده 3 ماهه بعدی حداقل 150 درصد صعود
-
بورس
سصفها دوستام عزیز فردا روز مهمیه .اگر دوباره برگرده 24 این سهم امید چندانی بهش نیست.