#ختور #اپدیت 👨💻تحلیل درخواستی ▫️سهم در حال حرکت به سمت خط روند نزولی ای است که از سال 1399 تشکیل شده و در صورت شکست و تثبیت شرایط سهم برای صعود هموارتر میشود. ❇️حمایت فعلی 215ت و 188ت 💢مقاومت خط روند نزولی 250ت میباشد. 📆جمعه 05 تیر 1405 ــــــــــــــــــ «تحلیل درخواستی کاربران، واچلیست کانال نیست.» 🆔بورس پژوهش https://t.me/boursepazhohesh
-
امیرعلی محقق
#کگل شاخص شرکتهای معدنی مانند کچاد، کگل، کگهر، کمنگنز، ومعادن و اپال (تایم هفتگی) در کف است و درون مثلث اصلاحی بلند مدتی که از سال 99 شروع شده. با توجه به چارت مشاهده میشود که اواخر اصلاح است و بزودی با خروج از مثلث، این شاخص رشد خوبی خواهد داشت. روند معاملات چند هفته اخیر در این سهمها و ورود نقدینگی در انها نیز موید این مطلب است. مقایسه شاخص این شرکتها با شاخص مواد غذایی، زراعت، نفتی و برخی دیگر که طی ده ماه اخیر رشدهای بیش از 3 برابری داشته اند نشان از جاماندگی این سهمها است. 405.04.05
-
کانال حاج علی
📊 بررسی p/e گروه #بانکی ؛ #وپارس ؛ 1.29 #وگردش ؛ 1.34 #وبملت ؛ 1.73 #دی ؛ 2.46 #وشهر ؛ 3.3 #وبصادر ؛ 3.8 #وتجارت ؛ 4 🗓1405/04/05
-
چاکر
#شپدیس به نظرم هر رشدی موقتی خواهد بود.
-
m.a.t
#شاخص_بورس فعلا انس جهانی ریزشی هست . انس 5500 دلار به خاطره ها پیوست . برخی هنوز در توهم انس 5000 و 5500 دلار هستند . نرخ بهره فدرال رزرو احتمالا در ماههای اینده افزایشی بشه و فعلا ثابت هست . شاخص دلار ( DXY ) هم روند صعودی قوی داره که نشان میده که انس طلا قرار نیست رون صعودی داشته باشه . مطمینا در چند ماه اینده خبری در طلا و صندوق های طلا نیست . هر کسی وارد صندوق طلا بشه , در بهترین حالت , دچار خوب سرمایه در میان مدت خواهد شد .
-
کانال حاج علی
❗️ حجم مشکوک هفته ؛ #حگردش #دسینا #ونیرو #پخش #درهاور #بکابل #چخزر #جم 🗓1405/04/05
-
کانال تحلیلی بورس (TFT)
#خنصیر نقطه عطف سهم شکست و تثبیت بالای محدوده 525 تومان فعلا تونسته روند نزولی بشکنه دنبال میکنیم @TFTBOURSE
-
m.a.t
#عیار فعلا انس جهانی ریزشی هست . انس 5500 دلار به خاطره ها پیوست . برخی هنوز در توهم انس 5000 و 5500 دلار هستند . نرخ بهره فدرال رزرو احتمالا در ماههای اینده افزایشی بشه و فعلا ثابت هست . شاخص دلار ( DXY ) هم روند صعودی قوی داره که نشان میده که انس طلا قرار نیست رون صعودی داشته باشه . مطمینا در چند ماه اینده خبری در طلا و صندوق های طلا نیست . هر کسی وارد صندوق طلا بشه , در بهترین حالت , دچار خوب سرمایه در میان مدت خواهد شد .
-
کانال حاج علی
🔶 اپدیت اهداف گروه #پالایشی ؛ #شبندر ؛ 12,000 ( %2+ ) #شبهرن ؛ 32,000 ( %7+ ) #شتران ؛ 5,400 ( %2+ ) #شنفت ؛ 16,000 ( %8+ ) #شرانل ؛ 88,000 ( %5+ ) #شپاس ؛ 52,000 ( %8+ ) 🗓1405/04/05
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#LINK/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا چوبین# توریل من سالها کار میکنم .معمولا موقع رشد همین شکل هست .هر روز حجم میخوره اولش .کلی ورود پول زده . معمولا صف میده . رشد می کنه همینطور می کشه بالا . ولی در حال حاضر مشکل اصلی ریسک موجود هست که از روند بازارها هم مشخص . عرضه ها سنگین .روند سازی شارپ و پروژه ای همه نشانه هست .