جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ares1351
۱۵:۵۵:۲۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

گلدا شپدیس دارم ولی بین شغدیر و شپدیس روراست شغدیر بهتره چارتش شپارس کمتر دارم ولی بین شپارس و بوعلی بوعلی چارتش بهتره و بنیادش ضعیفتر حفاری واقعا قیمتش الان باید 800-900 باشه از نظرم بصورت کاملا حرفه ای میگم ولی حقوقی خوبی نداره مجمع هم نمیروم تا سه شنبه مقاومتی نداره ولی دوشنبه اخر وقت احتمالا بسته خواهد شد برای مجمع چهارشنبه 10 تیر

لیست اخبار