جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
🔱💢navasangiran💢🔱 | exogenofficial
۱۵:۳۵:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

رفقا یه جم بندی کنم بابت سوالاتتون ماهانس؟؟ خیر هر سهمی که سود داد سود حداقلی 6 تا 10 درصد میریم رو سهم بعدی خوبیه این کار اینه یهو 200 نفر یه سهمی رو میخریم شارپ میریم بالا تا حدسود تضمینه؟؟ خیر 99 درصد رو ضرر حساب باز کنید یه درصد ممکنه سود بدیم( جابجا هم نگفتم بااین دید بیا دورهم سود کردیم خوشحال میشیم) هزینش چقدره؟؟ یه سهم 289 هزار شما اگه حداقل 5 تومنم داشته باشی 500 تومن سود میکنی ینی 50 درصد سود خالص واسه تو حالا بیشتر ازین سرمایه داشته باشی که قطعا برد کردی چارت رو میزاریم ورود و خروج و حدسود و ضرر میگیم حتی شب بخیرم میگم بهتون😂🤦‍♂

فالورها 5043
تاثیر (Imp) 626.0
بازدید 626
تعامل (Eng) 32.0
لیست اخبار