شپنا شپنا به از طلا با حباب شـــــــــ💎ــــــپـــــــــ💎ــــــــنا الماس بورس 💪🥇💪 شپنا صعود بلاشک زیادی در پیش داره حالا این وسط گاهی بعد کمی صعود یه خرید و فروشهایی بشدت برای سهم الزامی هست اینجوری روند صعودی خیلی بهتر تثبیت خواهد شد 💎
-
خساپا رودری ماشین رو خاذین تولید میکنه صندلی ماشین رو خاذین تولید میکنه تزیینات داخلی رو خاذین تولید میکنه پس خود سایپا چی رو تولید میکنه؟!
-
مهدی پیروزفر
شستا شستا جای رشدخوبی داره ،خوشبختانه درهفته گذشته باوجود دوسه روز بازارمنفی،رنج مثبت خوبی زد،نکته مهم حجم معاملات و ورود قویه پول خریدار حقیقی است،بنظر میرسه در مرحله اول صعودتا300 مقاومتی نداره
-
احمدوند
#دپارس ل ع نت کل ده عاشورا بر مسولین دپارس .اه سهام به خانواده هاتون میرسه دنیا بی حساب و کتاب نیست
-
AVA_Premium
〰️ #ثبهساز 🌟 مطابق انتظار به هدف رسید . 📈 در صورت عبور از سقف تاریخی میتوان انتظار یک پولبک به همین سطح را داشت و سپس حرکت به سمت هدف بعدی. 😄 حمایت: 139 تومان ❌مقاومت مهم : 165 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 245 تومان 🗓 1405/04/05 📲 بله 📲 کانال تلگرام http://ble.ir/AVA_Premium https://t.me/AVA_PREMIUM_TEL
-
محمد دشتی
#شپلی شصفها تولید و فروش پازایلین شرکت پارسال 370 میلیارد تومن زیان ده بوده یعنی 1200 تومن به ازای هر سهم از سود شرکت کسر شده؛ پی بر ای 4 یا 5 بدید به این سود؛ میشه 6000 تومان به شرکت باید فشار بیاریم علت این موضوع رو روشن کنه؛ چرا زیر قیمت تمام شده میفروشه به شپلی و شمواد
-
روهان
خودرو همه از سهام خودرویی فراری شدن بی اعتمادی محض
-
Psboxland
#ثنوسا تو هفته اینده افشا الف خواهیم داشت و با یه درصد خوب سهامداران عدد بالای 1000 تومان رو خواهند دید
-
روهان
خودرو با این رفتار حقوقی در ضرر به سهامداران و دستکاری و نوسانگیری و اپشن و اختیار بازی دیگه حقیقی سهام خودرو کسی باقی نمونده خودشون با خودشون معامله و خرید فروش میکنند… بی اعتمادی محض
-
خودرو هدف نهایی پایین نگه داشتن سهام برای تصاحب سهام دولتی
-
شپنا شبندر تازه نسبت به شپنا رشد کمتری کرده و همیشه یه فاصله 50 هزارتایی رو حفظ می کرده ک الان بیشتر شده یه 10درصد بالاتر بیاد همون میشه ایشالله… ولی هردو سهم گیج هاشون شبیه همه و عالی هستن برای ورود 👍💥