جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
فاطمه | fh13550112
۱۵:۲۸:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#شپدیس چندین بار خواستم از شپدیس بیرون بزنم البته توی ضرر بودم اما علت اینکه بیرون نیامد 1 اکثر سهام سقف هستند و چه جیزی رو میخواستم جایگزین کنم 2 نسب به این سهام قبلات تجربه خوبی داشتم علت روانی دارد 3 پی بر ای سهام اصلاح شده و قبلا که خروج زده بودم زیاد شده بود 4 نسبت به بقیه سهام اصلاح کرده البته قبلا هم خوب رشد کرده بود 5 خبر رفع تحریم پتروشیمی ها که باعث شده اختیار معامله شپنا رو بخرم با اینکه شپنا هم در اوج قیمتی است

لیست اخبار