اروند گزارش حسابرسی شده 1404، برگزاری مجمع و اعلام برنامه افزایش سرمایه، سه ضلع مثلث شفافیت در اروند هستند. بدون هر کدام از این سه، سهامداران در تاریکی باقی می مانند. از مدیریت می خواهیم هرچه سریع تر این سه ضلع را تکمیل کند.
-
خساپا رودری ماشین رو خاذین تولید میکنه صندلی ماشین رو خاذین تولید میکنه تزیینات داخلی رو خاذین تولید میکنه پس خود سایپا چی رو تولید میکنه؟!
-
مهدی پیروزفر
شستا شستا جای رشدخوبی داره ،خوشبختانه درهفته گذشته باوجود دوسه روز بازارمنفی،رنج مثبت خوبی زد،نکته مهم حجم معاملات و ورود قویه پول خریدار حقیقی است،بنظر میرسه در مرحله اول صعودتا300 مقاومتی نداره
-
احمدوند
#دپارس ل ع نت کل ده عاشورا بر مسولین دپارس .اه سهام به خانواده هاتون میرسه دنیا بی حساب و کتاب نیست
-
AVA_Premium
〰️ #ثبهساز 🌟 مطابق انتظار به هدف رسید . 📈 در صورت عبور از سقف تاریخی میتوان انتظار یک پولبک به همین سطح را داشت و سپس حرکت به سمت هدف بعدی. 😄 حمایت: 139 تومان ❌مقاومت مهم : 165 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 245 تومان 🗓 1405/04/05 📲 بله 📲 کانال تلگرام http://ble.ir/AVA_Premium https://t.me/AVA_PREMIUM_TEL
-
محمد دشتی
#شپلی شصفها تولید و فروش پازایلین شرکت پارسال 370 میلیارد تومن زیان ده بوده یعنی 1200 تومن به ازای هر سهم از سود شرکت کسر شده؛ پی بر ای 4 یا 5 بدید به این سود؛ میشه 6000 تومان به شرکت باید فشار بیاریم علت این موضوع رو روشن کنه؛ چرا زیر قیمت تمام شده میفروشه به شپلی و شمواد
-
روهان
خودرو همه از سهام خودرویی فراری شدن بی اعتمادی محض
-
Psboxland
#ثنوسا تو هفته اینده افشا الف خواهیم داشت و با یه درصد خوب سهامداران عدد بالای 1000 تومان رو خواهند دید
-
روهان
خودرو با این رفتار حقوقی در ضرر به سهامداران و دستکاری و نوسانگیری و اپشن و اختیار بازی دیگه حقیقی سهام خودرو کسی باقی نمونده خودشون با خودشون معامله و خرید فروش میکنند… بی اعتمادی محض
-
خودرو هدف نهایی پایین نگه داشتن سهام برای تصاحب سهام دولتی
-
شپنا شبندر تازه نسبت به شپنا رشد کمتری کرده و همیشه یه فاصله 50 هزارتایی رو حفظ می کرده ک الان بیشتر شده یه 10درصد بالاتر بیاد همون میشه ایشالله… ولی هردو سهم گیج هاشون شبیه همه و عالی هستن برای ورود 👍💥