#اخبار_مجامع 1404 گرداورنده: ایمان غفاری | 5 تیر 1405 گروه دارو و پخش 🟣 #دفرا: 😄 با تسلط 40% بر بازار سرم کشور، رشد 9% در تولید قطره چشمی داشته و بازار اشک مصنوعی حتی با فرض رشد 20% تولید همچنان کشش دارد. خرید دستگاه های جدید با هدف ورود به بازارهای صادراتی انجام شده و زیرمجموعه مشا طب در حال ارتقا از رتبه 30 به جمع 20 شرکت برتر پخش است. سود تقسیمی: 60% 🟣#دارو: تولید امپول را دو برابر کرده که منجر به کاهش بهای تمام شده می شود. رتبه اعتباری A کسب شده و انتظار جذب 7 تا 8 همت تسهیلات وجود دارد. ورود مواد اولیه در دو ماه ابتدایی 133% رشد داشته و موجودی 5 ماهه تامین است. سود تقسیمی: 50% 🟣 #پخش: پخش البرز بیشترین فروش و سوداوری صنعت را دارد. ترکیب فروش 67% خصوصی و 33% دولتی است که مزیت وصول مطالبات محسوب می شود. پروژه شیراز با سرمایه گذاری 700 میلیارد بهره برداری شده و ارزش روز ان بیش از 3 همت است. سود تقسیمی: 30% گروه پتروشیمی و شیمیایی 🔵 #شیراز در جریان جنگ، اصابت دو موشک واحد اسید نیتریک را تخریب و تولید نیترات را متوقف کرد. واحد یوتیلیتی پس از ترکش ظرف دو هفته به مدار برگشت. خسارت کل 20 میلیون دلار براورد شده و اواربرداری در جریان است. سود تقسیمی: 80% 🔵 #شارپیلن: در فاز تولید ازمایشی است و تولید تجاری از تابستان 1404 اغاز می شود. 70% خوراک از پتروشیمی ایلام تامین می شود و ریسک تامین پایین است؛ تامین از روسیه نیز در دستور کار است. 🔵 #کرماشا: فاز 2 به 85% پیشرفت رسیده و بهره برداری تا پایان 1405 پیش بینی شده (با تردید جدی!). نرخ گاز با 30 تا 40% بالاسری محاسبه می شود که فشار مستمری بر حاشیه سود ایجاد می کند. 🔵 #شپلی: کارخانه نخ اکریلیک به دلیل جنگ راه اندازی نشده و پیگیری برای تامین LC ادامه دارد. تامین پارازایلین به نفع شصفها نیست اما با پیگیری استانی تامین می شود. اختلافات نرخ گذاری DMT با شمواد به حداقل رسیده، اما ظرفیت بلااستفاده در مجموع افزایش یافته. گروه خودرو و قطعات 🔴#خساپا نیروی انسانی را از 50 به 45 هزار نفر کاهش داده است و سال گذشته در 3 مرحله افزایش نرخ دریافت کرده، اما 40% افت تولید داشته است. در 1.5 سال گذشته هیچ خودروی شاهینی فروخته نشده و فقط تعهدات قبلی تحویل شده. پیش بینی رشد 20% تولید برای کل گروه در 1405 وجود دارد. سود تقسیمی: - 🔴 #ختراک در 3 ماه پایانی سال با جهش شدید تعرفه برق مواجه شده و در حال حاضر تنها 30 تا 40% دیماند را دریافت می کند. استراتژی تطبیقی شرکت: اگر خودروسازها نخرند ← صادرات؛ اگر صادرات صرفه نداشته باشد ← قطعات تراکتور. سود تقسیمی: 30% گروه ارتباطات و فناوری 🟢#همراه با وجود تملک 40% سهام دیجی کالا، دخالتی در مدیریت اجرایی ندارد و هدف نهایی IPO این شرکت است. اخرین تجدید ارزیابی سال 1400 بوده و امسال مجدداً برنامه افسر از محل تجدید ارزیابی دارد. با توجه به نگاه وزیر ارتباطات، انتظار رفع تعرفه های دستوری و ازادسازی نرخ گذاری در سال جاری وجود دارد. سود تقسیمی: 68% گروه سیمان و مصالح ⚪️#سقاین: با ریسک کاهش سود صادراتی به افغانستان در 1405 مواجه است چون ازبکستان با نرخ پایین تر وارد این بازار شده؛ با این حال مزیت هزینه حمل همچنان برای سیمان شرق کشور پابرجاست. سود تقسیمی: 90% ⚪️ #سهگمت: به دلیل محدودیت تقاضا در همدان، بخشی از فروش به بازار رقابتی تهران منتقل شده. تنها 15% برق از شبکه سراسری تامین می شود و شرکت میان خرید با نرخ ازاد یا توقف خط تولید قرار دارد. سود تقسیمی: 85% 🟠 #فسازان: با احداث نیروگاه 5 مگاواتی، سرمایه گذاری 20 مگاوات در تجدیدپذیر و اصلاح الگوی مصرف، مدیریت انرژی شرکت را به دست گرفته است. 🟠 کپشیر: با 70% سهم بازار پشم شیشه، فراتر از ظرفیت تولید می کند، اما ظرفیت ایزوگام تنها 65% استفاده می شود. کارخانه جدید با 72% پیشرفت (340 از 1400 میلیارد هزینه) در دی ماه بهره برداری می شود. پروژه بعدی ورود به الیاف شیشه (بازار 100% وارداتی) است و افزایش سرمایه از محل اورده و مطالبات در دستور کار است. سود تقسیمی: 70% 🗓 1405/04/05
-
بورس وان
〰️ #کرمان 📈 خیلی تکنیکالی تا به امروز رفتار کرده و به سطوح حمایت و مقاومت واکنش ها نشان داده. 🕯در صورتی که 100 تومان را از دست نده به نظرم پتانسیل رسیدن به 157 تومان را دارد . 😄 100 تومان حمایت بسیار جذابی هم زیر پای خودش میبینه و حد ضرر هم همین سطح میتونید قرار بدید. 🗓 1405/04/05
-
Alirastgar1811
#غشهداب منتظر گزارش عجیب از سهم هستیم! سسی ها تو گزارش خردادشون قیمت سس رو به شدت بالا بردن! غشهداب هم 60 درصد فروشش سس می باشد!
-
شستا از فردا ریزش سنگین تا صد تومان . االفرار
-
فوق تخصص طلا و دلار و بورس امید استیوجابز
اختیار خرید ها ببینید چطور سود می کنند این اختیار خرید وتجارت سه شنبه 78 درصد سود داد
-
T. persicum
#فسبزوار گزارش عملکرد خردادماه فولاد سبزوار 🔸رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 🔹مبلغ فروش خرداد ماه 3161 میلیارد تومان 🔸رشد فروش نسبت به ماه قبل 29% 🔹رشد فروش نسبت به سال قبل 140% 🔸نسبت P/E ttm: 3.89 🔹نسبت p/e forward: 2 ➕ عالی بود، با رشد 80% نر خ ها رکورد زد یکی از بهترین گزارشات گروه فلزات میتونه باشه:
-
همیشه توکل بر خدا
غناب سلام دوستان
-
سصفها زنگ خطر در شستا و نگرانی سهامداران/ از زیان 3,800,000,000,000 تومانی تا سقوط سنگین سود انباشته
-
شپنا خبرای خوبی برای گروه پالایشی در راهه…فردا از حجم صف خرید هر نماد مشخص میشه سلطان کیه و کت تن کیه!
-
بترانس ارزش بازارش 30 همت هست؟!! مگه پالایشگاهه سریع خارج بشید از سهم که 50 درصد اصلاح داره
-
شپنا ریزش مجدد نفت