جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| m.dah
۱۴:۵۰:۳۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

خودرو سهم خودرو خیلی با ارزشه ولی خریدار ندارد البته بهتر بگم سهامداران به بهای ناچیز میفروشند. یعنی حامی خوب ندارد.

لیست اخبار