فملی باید ببینیم بازیگر اصلی فملی و بازار گردان کلان بورس ، چه برنامه ای برای شنبه و کل هفته داره ..
-
همیشه توکل بر خدا
غناب سلام دوستان
-
سصفها زنگ خطر در شستا و نگرانی سهامداران/ از زیان 3,800,000,000,000 تومانی تا سقوط سنگین سود انباشته
-
شپنا خبرای خوبی برای گروه پالایشی در راهه…فردا از حجم صف خرید هر نماد مشخص میشه سلطان کیه و کت تن کیه!
-
بترانس ارزش بازارش 30 همت هست؟!! مگه پالایشگاهه سریع خارج بشید از سهم که 50 درصد اصلاح داره
-
شپنا ریزش مجدد نفت
-
همیشه توکل بر خدا
غناب غناب خرید و فروش برنج می کند در بورس 24 نوشته
-
مهدی
#سبهان از شنبه حجم باید بخوره به هدف 2 و6 هزار تومن
-
خساپا ی نگاه به اوردر خرید و فروش توی پرتفوی خود بندازید همشون به 3 میلیون تغییر کرده مبارکه صف خرید
-
شپنا مثبت مکرر برای خالی کردن منفی مکرر برای بار زدن این ذات بازار
-
Alirastgar1811
#کهمدا سال مالی کهمدا تموم شد و تقریبا سود 100 تومانی در انتظار سهمه! اگه امسال به مانند سال گذشته سود را بخواد تقسیم کنه، حدودا 40 تا 50 تومان تقسیم سود داریم! قیمت سهم بعد تقسیم میشه 300 سال مالی اتی هم حدودا 150 سود بسازه، پی به ای فوروارد سهم میشه 2!!!!! حالا حجم این چند روز رو جلوتون بزارید، حمایت حقوقی و خرید سهم رو هم ببینید! متوجه میشید چرا سهم رو دارن میخرن! رو این محدودا بالای 1 میلیارد برگه سهم جا به جا شده! به نظر باید تفکرتون رو نسبت به روند سهم تغییر بدید! حالا این وسط نوسان هایی هم خواهد داد، اگه بلدید نوسان میتونید بگیرید! به شرط اینکه جا نمونید! لذت ببرید از مسیر