جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سید پرویز گبیر | cbidf
۱۴:۴۰:۴۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#ثفارس دو ساله دارم میگم می ریزه ، اعلام کردم تا 500 می ریزه ، منتهی با این تورمی که اومده ، همین قیمت با 500 برابری می کنه کف ثفارس 1200 هستش ، و کف دیگه ای رو نخواهد دید . اما در مورد رشد . عین بقیه رشد نخواهد کرد ، چون اعتماد از بین رفته و به راحتی بازسازی نخواهد شد . با کوچکترین تقی به توقی ، صف فروش خواهد شد . خدا جواب اونایی رو بده ، که سهم رو باد کردن ، و اون بالا رو سر خلق الله خالی کردن . البته فقط اونا مقصر نیستند ، وقتی خریدار میخره سهم باد کرده رو ، مقصر اصلیش خودشه .

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار