فزر درود دوستان… دریافت مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی👉 بوسیله فملی. 👉خبری مهم در حوزه ی مالی و اقتصادی : زیرا وقتی صندوق ارزی باشه یعنی: دارایی های ان برپایه ارز هایی مثل دلار✔️ یا یورو ✔️هست و به جای ریال با ارز سروکار داره. این خبر مثبتی برای فملی و کل بازار میشه به دلایلی… 👉 سوالی داشتی هستم🍀 .
-
حامد حامدی
اهرم اهرم های برج 5 از فردا دیدنی میشوندچ ضهرم5035 توصیه به خرید نمیباشد
-
Satrap537
خگستر خگستر بهترین در خودرویی ها مجبورید شنبه سرخطی بزنید
-
حامد حامدی
اهرم انشالله اگر فردا بازار صف خرید باشد و شستا صف میلیاردی،دوست دارم ضستا 4045،4044،4046 با مثبت پایین،حدود 20 تا 30ددرصد باز شوند تا باز خرید کنم.که بعد می دونم با درصد پایین باز بشند. نظر کاملا شخصی
-
ساواس
#بهپاک 18 درصد از سهام شرکت غیر بورسی بهپخش که سال قبل شرکت بهپاک خریداری کرده به مبلغ حدود یک هزار میلیارد تومان (الان نمیدونم ارزشش چقدره ) از اون مخل هم این شرکت کسب درامد میکنه
-
Satrap537
خودرو ببینید شنبه موفق به خرید از صف خرید میشوید یا نه . بعد با هم صحبت میکنیم دادا
-
ایروانی ارشد کسب وکار
#دوایکس نوشتار تحایلی دوایکس صندوق دوابکس کوچکترین صندوق اهرمی ایران است مدیران این صندوق در روندهای صعودی سبد هوشمندی میچنند وجابجابی هوشمندانه انجام میدهند وضریب اهرم به علت کوچکی قابل کنترل است
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
#ناما و شکست سقف تاریخی و همچنان صعودی
-
Satrap537
وخارزم شنبه که وبصادر وتجارت و پالایشی ها صف سنگین داشته باشند. حتما وخارزم تثبیت میشه بالای پانصد با صف خرید
-
وبملت دوستان وبملت بازدهی بیشتره یا وپاسار بین این دو شک کردم جفتشون خوب وسود ده هستن خواهشمندم بدون تعصب جواب بدید
-
فاطمه
#شپدیس من خودم 90درصد سرمایه ام رو شپدیس خریدم فقط شانس بیارم به خاطر برداشتن تحریم شپدیس درست بشه ابرش داره قرمز میشه داخل ابر قیمت در خطوط زیر خط هاست که مثل مقاومت عمل میکنه نمودار obv که مخالق حرکت قیمتی است خدایا رحم کن