#شپلی این هفته یک مقاومت سنگین پیشرو دارد ورود در این مناطق پر ریسک خواهد بود
-
بورس پژوهش
#تاپکیش #اپدیت 👨💻تحلیل درخواستی ▫️رفتار اصلاحی سهم که از سال 1399 اغاز شد را میتوان در فرمت فلت در نظر گرفت و به نظر میرسد این اصلاح سنگین چند ماه پیش به اتمام رسیده و حالا با یک رفتار جنبشی - صعودی طرف هستیم. در ادامه نیز سهم میتواند همانند شماتیک ترسیم شده پیش روی کند. در حال حاضر؛ ❇️حمایت 300ت 💢مقاومت ها 435 و 580ت میباشد. 📆جمعه 05 تیر 1405 ــــــــــــــــــ «تحلیل درخواستی کاربران، واچلیست کانال نیست.» 🆔بورس پژوهش https://t.me/boursepazhohesh
-
زرَنکا
از روز شنبه، لات معاملاتی یا حداکثر حجم هر سفارش در بورس تهران بر اساس قیمت سهم تغییر میکنه. هدف این اصلاح، کاهش نیاز به ثبت چندین سفارش جداگانه برای خرید یه حجم معمولیه. حداکثر حجم سفارش جدید: 1 تا 300 ریال → 10 میلیون سهم 301 تا 1000 ریال → 3 میلیون سهم 1001 تا 3000 ریال → 1 میلیون سهم 3001 تا 10'000 ریال → 300 هزار سهم 10'000 تا 30'000 ریال → 100 هزار سهم 30'000 تا 100'000 ریال → 30 هزار سهم 100'000 تا 300'000 ریال → 10 هزار سهم بالای 300'000 ریال → 3 هزار سهم مزیتش اینه که در سهام ارزون قیمت مثل تجارت، صادرات، ذوب، خودرو و خساپا، حجم سفارش بالا میره و دردسر ثبت چندین سفارش کمتر شده ولی هنوز سقف موثر هر سفارش حدود 200 تا 300 میلیون تومانه که برای سرمایه گذار بزرگ و صندوق محدودیت ایجاد میکنه. همچنین تو سهام گرون قیمت، حجم سفارش گاها خیلی پایین میاد. اگه به 5 بورس بزرگ دنیا مثل NYSE و NASDAQ در امریکا، بورس لندن، بورس توکیو و بورس شانگهای نگاه کنیم، تقریباً هیچ سقف سخت و قانونی برای حداکثر حجم هر سفارش وجود نداره و سرمایه گذار میتونه سفارش های بسیار بزرگ ثبت کنه و مشکلی نیست. با این حال، بازیگر حرفه ای و نهادی در این بازارها سفارش های بزرگ رو معمولاً با الگوریتم های معاملاتی خرد میکنن و از ابزارهایی مثل Dark Pool یا معاملات بلوکی استفاده میکنن تا تاثیر کمتری روی قیمت سهم بگذارن. در بازارهای پیشرفته انعطاف پذیری بسیار بالاتری وجود داره و به جای اعمال سقف ثابت، بر مدیریت هوشمند سفارش تمرکز شده. تغییر اخیر تا حدی مشکلات عملیاتی رو کاهش میده و کار مردم رو راحتتر میکنه و فشار به هسته معاملات کمتر میشه، اما هنوز از نظر انعطاف پذیری و مدیریت سفارش های بزرگ با استانداردهای بورس های بزرگ دنیا فاصله داره و در اینده نیاز به بازنگری بیشتر و افزایش سقف ها وجود خواهد داشت. @salarsafaie
-
چکاپا هفته ایی که گذشت 12درصد کامل به نفع سهامداران شدچون این سهمه بنجل بازبودقفل صف فروش بودحالا بعدازبازگشایی این 12درصد رو جبران نکنه شاهکارکرده ولی بعیداست ازعوامل شرکت چکاپا که این12درصد رو نادیده بگیرن
-
بورس نو
📊 بررسی 80 نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی حقیقی در خرداد ماه سال 1405 🔵پنج نماد برتر از لحاظ ورود نقدینگی (میلیارد تومان): 🔵وبملت 6,391 🔵فملی 3,717 🔵سامان 2,437 🔵شپنا 2,152 🔵خودرو 1,826 https://t.me/Fshaer1369
-
Only God
دی این جمله یادتون باشه ظرف چند هفته تا چند ماه اینده افشای تحصیل سهام میزنه و اعلام میکنه سهام وبوعلی رو خریده همانطور که اعلام کرد سهام ودی رو فروخته بعد اعلام کرد همون سهم ها را با همون قیمت خریده بعد اعلام کرد سهام دماوند رو فروخته و مجدد همون ها رو با همون قیمت خریده اینطوری بدون اینکه یک سهم فروخته باشه اینجا جشن سودساز شدن میگیرند درحالیکه هر ماه حداقل هزار میلیارد تومان زیان عملیاتی اعلام میکند و تا چند روز بعد میزان زیان تولیدی در خرداد و 3ماه اول سال را اعلام میکند
-
سرخطی برتر
در حال #سفارشگیری هستیم برای سرخطی فردا ⬅️ شرایط سرخطی #ذرت #زهلال #تادیکو #وفیروزه به شرح ذیل خدمت شما عزیزان عرض میکنم ؛ ✔️درصد کارمزد نماد های عرضه اولیه و… 1️⃣ عرضه اولیه #ذرت کارمزد 3 درصد عرضه اولیه #زهلال کارمزد 3 درصد عرضه اولیه #تادیکو , #وفیروزه کارمزد 2 درصد 2️⃣ کلیه نمادها خرید🟢و فروش🔴کارمزد 1 درصد 3️⃣ کارمزد های نماد های عادی خریداری شده در صورت صف بودن در روز کاری بعد دریافت می شود در صورت ریزش صف کارمزد ندارد 4️⃣ کارگزاری های فارابی، نهایت نگر و پاسارگاد سرخطی انجام نمی شود 5️⃣ به دلیل حجم سفارشات زمان ارسال سفارشات تا ساعت 23 خواهد بود✅ سفارشات بعد از این تایم تایید نمیگردد❌ 6️⃣ در صورتی که اکانت کاربری شما موجودی نقد نیست و صندوق درامد ثابت می باشد در زمان ارسال سفارش حتما اعلام کنین و اینکه فروش صندوق درامد ثابت در عمده خودتون راس ساعت 8.30 بوده و فورا خروج بزنین ❌صبح فردا هیچ سفارش جدیدی اضافه یا ویرایش نمیشه چون فرصت نیست و حق دیگران ضایع میشه ❌ ⏰ از ساعت 18تا ساعت 23 فرصت ارسال سفارشات را دارید 💵💵حداقل موجودی 30 میلیون(پرتفوی زیر مبلغ سفارشی ارسال نمیگردد) ❌ سهم صفش بریزه کارمزد ندارد❌ 👨💻ای دی ادمین جهت ارسال فرم سفارش👇👇 @Solitary604
-
گلدا شپدیس دارم ولی بین شغدیر و شپدیس روراست شغدیر بهتره چارتش شپارس کمتر دارم ولی بین شپارس و بوعلی بوعلی چارتش بهتره و بنیادش ضعیفتر حفاری واقعا قیمتش الان باید 800-900 باشه از نظرم بصورت کاملا حرفه ای میگم ولی حقوقی خوبی نداره مجمع هم نمیروم تا سه شنبه مقاومتی نداره ولی دوشنبه اخر وقت احتمالا بسته خواهد شد برای مجمع چهارشنبه 10 تیر
-
لیدر تریدر (بورس)
•️#فسبزوار خردادماه را با فروش 92500 تن اسفنجی به قیمت 34100 تومان به ازای هر کیلوگرم پشت سر گذاشت و درامد 3161 میلیارد تومانی محقق کرد. رشد فروش خرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 140% است 1405/04/05
-
کانال حاج علی
⚡ گزارش پورتفوی صندوق سهامی کلاسیک ثمین ◀️فروش مهم: فباهنر | چدن | توریل ◀️خرید مهم: فملی | کمنگنز | اردینه | بترانس | قلرست | شپنا | کیمیاتک ◀️سه صنعت اصلی: سیمانی | بانکی | دارویی 🟠مدیر صندوق: گروه ارکا 🟠ثمین در چهار سال اخیر موفق شده از صندوق های مطرح مارکت بازدهی بهتری خلق کنه. 1405/04/05
-
بورس بورسی
#بکهنوج نه به فروش…الماس نیروگاهی