جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| abolfazl13723
۱۳:۳۶:۰۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

خودرو منم اگه مطمین باشم شپنا که تا الان 100 درصد سود داده بازم سود میده میرم اونو میخرم ولی ریسک به ریوارد بیشتره واسه همین ترجیح میدم سهمی که جامونده یا رشد شارپ نکرده انتخاب کنم

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار