جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| sarda.1400sardar
۱۳:۵۳:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

سبجنو من زنگ زدم سپرده گذاری گفت چون شما ملی بودی برگشت خورده و سپرده گذاری یبار بیشتر واریز نمیکنه و پول برگشت میخوره شرکت و باید خوده شرکت واریز کنه شرکتم پیگیری کردم گفت زمانبره ما بخوایم واریز کنیم دوماه زمان میبره

لیست اخبار