📊 دیده بان #هوشمند بازار سرمایه 📅 4 تیر 1405 ◀️ خروجی غربالگری داده محور این دیده بان با ترکیب معیارهای ورود پول حقیقی، ارزش گذاری، حجم معاملات، قدرت روند و نقدشوندگی تهیه شده و هدف ان شناسایی نمادهای قابل بررسی در مراحل اولیه ورود نقدینگی است. 💰 ورود پول هوشمند و افزایش تقاضا نمادهایی که نشانه هایی از ورود نقدینگی و افزایش تقاضای حقیقی را نشان داده اند: ✅ #دسبحان ✅ #ناما ✅ #وساپا ✅ #دلقما ✅ #پاریز 📌 این نمادها برای بررسی رفتار خریداران و حجم معاملات در روزهای اینده قابل رصد هستند. 📉 ارزنده ترین نمادها از منظر ارزش گذاری بر اساس ترکیب P/E، EPS، نقدشوندگی و وضعیت بنیادی: ⭐ #میدکو ⭐ #ورنا ⭐ #خگستر ⭐ #تاصیکو ⭐ #برکت 📌 این نمادها از منظر ارزش گذاری نسبت به بخش مهمی از بازار در وضعیت مناسب تری قرار دارند. 🚀 نمادهای نزدیک به شکست سقف 30 روزه در صورت افزایش حجم معاملات، احتمال تداوم روند در این نمادها بیشتر خواهد بود: 🔹 #ناما 🔹 #چخزر 🔹 #دسبحان 🔹 #فسازان 🔹 #دلقما ⚡ نمادهای نوسانی با مومنتوم بالا مناسب برای معامله گران کوتاه مدت با رعایت مدیریت سرمایه: 🔸 #دسبحان 🔸 #ناما 🔸 #برکت 🔸 #چخزر 🔸 #پلاست 📈 گزینه های مناسب تر برای بررسی میان مدت نمادهایی که علاوه بر وضعیت بنیادی، می توانند در ادامه جریان نقدینگی بازار مورد توجه قرار گیرند: ✅ #تاپیکو ✅ #برکت ✅ #خبهمن ✅ #بورس ✅ #غکورش ⚠️ نکات مهم 🔸 این گزارش سیگنال خرید یا فروش نیست و صرفاً خروجی یک غربالگری داده محور است. 🔸 پیش از هر تصمیم، موارد زیر باید بررسی شود: ✔️ وضعیت شاخص کل و هم وزن ✔️ حجم و ارزش معاملات روزانه ✔️ قدرت خریدار و فروشنده ✔️ گزارش های کدال و اخبار شرکت ✔️ حد ضرر و مدیریت سرمایه 🎯 جمع بندی در معاملات، تمرکز جریان نقدینگی بیشتر بر نمادهایی بود که هم زمان دارای ورود پول حقیقی، افزایش حجم معاملات، مومنتوم مثبت و ارزش گذاری مناسب هستند. در صورت تداوم ورود پول و تایید رفتار تابلو، نمادهای #دسبحان، #ناما، #خگستر، #برکت و #تاپیکو می توانند همچنان در واچ لیست فعالان بازار قرار داشته باشند.
-
فاطمه
#شپدیس چندین بار خواستم از شپدیس بیرون بزنم البته توی ضرر بودم اما علت اینکه بیرون نیامد 1 اکثر سهام سقف هستند و چه جیزی رو میخواستم جایگزین کنم 2 نسب به این سهام قبلات تجربه خوبی داشتم علت روانی دارد 3 پی بر ای سهام اصلاح شده و قبلا که خروج زده بودم زیاد شده بود 4 نسبت به بقیه سهام اصلاح کرده البته قبلا هم خوب رشد کرده بود 5 خبر رفع تحریم پتروشیمی ها که باعث شده اختیار معامله شپنا رو بخرم با اینکه شپنا هم در اوج قیمتی است
-
معامله گر بنیادی
یکی از عزیزانی که سهام #ساینا رو که درکانال معرفی کردیم رو همراه ما خریدن و در نقطه مناسبی خریدن نکته ای که هست دوست دارم بهش اشاره کنم این هست که شما اگر میخواید در این بازار بمونید یک مشاور که شناخت دارید روی توصیه هاش باید در کنارتون داشته باشید و یادتون باشه اگر این هزینه های اندک رو نکنید بعدا ده ها برابرش رو باید روی سهم بد هزینه کنید و این در زندگی عادی و خرید و فروش هرچیزی صدق میکنه ایشان الان واچ لیست رو تهیه کردن و مشاوره روی سبدشون گرفتن و متوجه شدن که چه سهام هایی ضعیف هستن و چه سهام هایی قوی هستن حالا ریسک سرمایه گذاری شون بسیار پایین اومده و مسیر روشنتر شده براشون در واقع همه چی براشون دیگه داره رایگان انجام میشه فقط با همین توصیه های کانال ، این رو میگن فکر اقتصادی درست
-
تحلیل ، ترید و ارز دیجیتال با Vahid zamani
ورود به موقعیت/USDT /NEAR 📉 محدوده ورود: بازار TP1: 1.756 TP2: 1.620 TP3: 1.430 حد ضرر: 2.090 اهرم: 10 - 35x ریسک: 2% 🟠قیمت پس از شکست در حفظ خود بالای منطقه حمایت کلیدی در حال از دست دادن قدرت است و اکنون در زیر خط روند روزانه (55 EMA) معامله می شود. ساختار به سمت نزولی در حال تغییر است و فشار فروش در حال افزایش است
-
️بورس حقیقی
#خگستر تایم فریم هفتگی محدوده 232 میتونه حمایت خوبی برای میانمدت باشه
-
Mohsenz
#وسکرمان NAV حدود 410 تومان اگر بورس همینطور مثبت بمونه رشد تا 2000 تومان تا یا سال اینده بعید نیست
-
hossein
#وامید شکست خط روند روند بلند مدتی و سقف سهم و تکمیل پولبک و با تقسیم سود نقدی بالا نشان از وضعیت مطلوب سهم میدهد
-
بالاتراز سیاهی رنگ خداست
#شپلی فعلا 500درصد داده از سال پیش بیشترین بازده ایا شپلی وسالت خواهد شد
-
آرزو
#میدکو شنبه و بعد شنبه صف خرید !!!! بخرید و نگه دارید…
-
سلمان خان
وبملت وبمــــــــــــــ💎ــــــــــــــلت فردا اول وقت اگه راه داد،، اگه راه داد که فکر نکنم راه بده اضافه کنید وگرنه رفت تا 30 درصد بالاتر
-
Sayad
وملی سلام باید دوشنبه بسته بشه و تا یک هفته بعد باز میشه