شپنا یک ماهه 100درصد سود دارده چه کسی میرود یکساله سود 35ودصدی بگیرد
-
تکنوفاند قنبری
اخابر - پاکشو - پخش - تفارس - تکنو - توسن - چخزر - چدن - حبند - حپارسا - حخزر - خچرخش - خلنت - دتوزیع - درازک - رافزا - رپویا - ساراب - ساروم - سبجنو - سبزوا - ستران - سخاش - سفانو - سیسکو - شپاکسا - شسپا - شفارس - شلیا - شمواد - غبهار - غدشت - غکورش - غمارگ - غمینو - فاراک - فایرا - فرابورس -فرود - فروی - فسازان - فگستر - فماک - فملی - فنر - قاسم - قبیرا - قشیر - سرو - قمرو - کپشیر - کتوکا - کساوه - کسرا - کفپارس - کمنگنز - کیمیا - کیمیاتک - لوتوس - نمرینو - هجرت
-
محمدیوسف
#وکار جالبه هیچ کس سهامدار این بانک در شرف افزایش سرمایه از تجدید مازاد نیست!!
-
فولادبان (Fouladban)
براساس تحلیل هفتگی بورس کالا؛ 🔻بازار اهن اسفنجی در تعادل 🔹به گزارش خبرنگار فولادبان، بازار اهن اسفنجی و بریکت در هفته گذشته برخلاف بسیاری از محصولات زنجیره فولاد، روندی متعادل و در عین حال صعودی را تجربه کرد. رشد قیمت ها با انجام معاملات واقعی همراه شد؛ موضوعی که از تداوم تقاضای موثر و پویایی این بازار حکایت داشت. 🔹انچه بازار اهن اسفنجی و بریکت را از برخی دیگر از محصولات فولادی در هفته گذشته متمایز می کند، کیفیت رشد قیمت ها است. در برخی بازارها، افزایش قیمت با افت حجم معاملات همراه بود و از مقاومت خریداران حکایت می کرد؛ اما در این بازار، رشد قیمت هم زمان با انجام معاملات واقعی و ثبت میانگین موزون بالاتر از قیمت پایه رخ داد. این ترکیب، یکی از معتبرترین نشانه های پایداری روند صعودی در بازار به شمار می رود. 🔹برای اطلاع از جزییات این مطلب به لینک ذیل مراجعه کنید: لینک کوتاه: https://fouladban.com/?p=153632 #بورس_کالا #اهن_اسفنجی گروه تلگرام. کانال تلگرام. بله. واتس اپ. اینستاگرام🔴 https://t.me/didebanfoulad https://t.me/fouladban http://ble.ir/fouladban https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://www.instagram.com/foouladban?igsh=dTR5ZTlld3c5Mzd3
-
ثرود فردا و پس فردا احتمال منفی شدن داره چون رسیده به سقف تاریخی خودش واگه رد کنه پولبک بزن اون موقع هست که کل بازار بیوفتن دنبالش
-
یه سهمی که دلم میگه خیلی رشد میکنه فملی هست بخاطر نیاز فراوان بازار دراینده به مس .مخصوصا هوزه هوش مصنوعی صرفا نظر شخصی مبنای خرید وفروش قرار ندهید
-
YAS borss
وخارزم شنبه صف خریده
-
محمد
#فن_افزار جامانده ترین در گروه خودش ،یه 3000تومان به سهامداراش بدهکاره
-
روح اله افشار
فزر عدنان جان پرسیدین فزر از چه محلی میخواد افزایش سرمایه 56 درصدی خودش را انجام بده ؛ اولا گزارش توجیهی حسابرسی شده مقبول رو تو سامانه کدال ، ملاحظه بفرمایید🤚 دوما ، مانده سود انباشته حسابرسی شده فزر تا 30 اذر 1404 ، عدد 56،037،570 میلیون ریال هست ، سود ساخته شده تو این 6 ماه گذشته تا کنون ، بماند 🤚 حال مبلغی که فزر لازم کرده برای افزایش سرمایه 56 درصدی نیاز داره ، عدد 3،000،000 میلیون ریال ، یعنی بدون لحاظ کردن فعالیت این 6 ماه گذشته ، فزر با مانده سود انباشته اذر ماه 1404 هم می تونه حتی افزایش سرمایه بالای 100 درصدی رو ثبت کنه❤️🧿🤚🚀 # یک برگ فزر ، فروشی نیست🤚
-
تخاور # تخاور _ تماوند دوم 🔥🔥🚀🚀
-
پیمان
خودرو سه سال پیش سهام نوبتی و چرخشی با توجه به شاخص رشد و استراحت می کردند منتها الان بورس شده شپنا و فملی و چند سهم ریگه و در حق بقیه سهام جفا شده…