جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ریش قرمز | darjazi55
۱۲:۳۶:۴۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#دزاگرس با اینکه از اسفند ماه صادرات شرکت صفر شده اما تونسته تو 3 ماهه اول فروش 2800 میلیاردی رو ثبت کنه. براورد فروش شرکت برای پایان سال مالی حدودا 8 همت هستش ک ب نظرم محقق میشه. ب نظرم دزاگرس میتونه برای امسال حدودا 350 تا 400 تومن eps رو بسازه. قیمت روز سهم 1650 تومنه. خریدار امروز تقریبا 150 تومن نقدی میگیره. تمام شده میشه 1500 با eps حدودا 350 تومنی p/e fw سهم میشه 4/2 ارزنده س😁 دزاگرس میتونه از همین محدوده،طی یک سال مالی حدودا دو برابر بشه.😁 @rishghermezstock 5 تیر 1405

لیست اخبار