جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| hu3ins
۱۱:۰۳:۱۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

حفارس کسی میدونه p/e این سهم چرا اینقدر بالاست ایا انتظار رشد دارا سهم یا بالاتر از قیمت سهم ارزش گذاری میشه…؟

لیست اخبار