#کرومیت 420 تومان مقاومت پیش رو هدف سهم 500 تومان
-
Cryptofa | کریپتوفا
📊 تحلیل سهم #وبملت ▫️وبملت همچنان در کانال صعودی میان مدت در حال حرکت است و فعلاً ساختار روند صعودی حفظ شده؛ اما در اندیکاتورها نشانه هایی از کاهش شتاب رشد دیده می شود. 🔹 حمایت مهم: محدوده 1,150-1,180 🔹 حمایت بعدی: کف کانال صعودی 🔸 مقاومت مهم: محدوده 1,350-1,400 🔸 عبور و تثبیت بالای مقاومت می تواند مسیر رشد جدیدی فعال کند. 📉 در MACD نشانه هایی از کاهش قدرت مومنتوم دیده می شود و RSI نیز نزدیک محدوده های بالاتر قرار گرفته؛ بنابراین احتمال نوسان یا اصلاح کوتاه مدت دور از انتظار نیست. سناریوی غالب: تا زمانی که سهم داخل کانال صعودی باقی بماند، روند کلی مثبت ارزیابی می شود؛ اما کاهش شتاب رشد نیاز به دقت بیشتری در معاملات دارد. 🆔 @Cryptofa
-
پیک آمل
~ بیشترین امار ~ هک پیامک ها، پیامک عدلیران، سهام عدالت، سبد خانوار و کالابرگ، ثبت نام کارت سوخت، یارانه، بسته معیشتی دولت و سامانه ثنا است. کانال خبری تحلیلی پیک امل ⏬ @peykeamol_ir
-
غالبر اگه فقط پهن بسته بندی میکرد نباید زیان ده میشد ملوم نیس تو شرکت چه غلطی میکنن
-
فرزاد
#شلرد اره کارش درسته من قبولش دارم تقریبا از موقعی که اومده صف خرید بودیم بیشتر تا صف فروش و رنج
-
بورس فقط نهایت پنج درصد از سرمایه نه بیشتر ، اونم سهام دی پی اس محور که سود مجمع خوب دارن
-
برلین سابق
#شاخص_بورس پیشنهاد سهم: گروه پالایشی، بنظرم بهترین گروه بازاره و سهمای شبریز، شبندر، شراز، شتران و شپنا واقعا عالی هستن. میزان تولید و سوددهی مطلوب، روند و عملکرد عالی و چشم انداز روشن این گروه ادم رو جذب خودش میکنه. بین این سهم های خوب من شتران رو بدلیل عملکرد بهتری که تو گزارش سالانه اش دیدم پیشنهاد میدم. p/e شتران وضعیت عالی داره. اما بقیه این سهم هایی که گفتم هم همگی فوق العاده هستند گروه پتروشیمی هم با برداشته شدن تحریم ها و شروع صادرات محصولات شون میتونن جذابیت زیادی رو ایجاد کنن. من بین سهم های این گروه دو سهم فارس و شپدیس رو پیشنهاد میدم که شرایط و سوددهی بهتری دارن و خب شپدیس خصوصا بدلیل افزایش سرمایه سنگینی که داشت و روند منفی اخیرش، دو روز اخیر، به حمایت مهم خودش واکنش عالی نشون داد و بنظرم روند خوبی رو در پیش بگیره گروه بانکی روند این گروه هم بنظرم جذابه و سه سهم وتجارت وبملت وگردش رو پیشنهاد میدم. تاکید بیشتری روی وبملت و خصوصا وگردش دارم. p/e وگردش خیلی عالیه و با وجود اینکه قیمت سهم 130 تومنه حدود 96 تومن سود ساخته که وحشتناک عالیه. البته این سودسازی هم بخاطر نرخ تسعیر ارزه و هم سودهای عملیاتی و غیرعملیاتی. اما بهرحال اینکه قیمت سهم زیر 130 تومن باشه و فقط در طول یک سال نزدیک به 100 تومن سود ساخته یعنی میتونیم بگیم ارزش این سهم خیلی بیشتر از این حرفاست گروه خودرویی. خب این گروه بویژه دو لیدرش یعنی خودرو و خساپا بشدت از بازار جا موندن و رشد چندانی نداشتن. نه تو این بازه کوتاه 40 روز اخیر و نه در چندسال اخیر رضایتبخش نبودن اما بنظرم، از امسال تغییر روند خوبی خواهد داد به چند دلیل: افزایش بهای کارخانه و افزایش تولید، هرچند برای جامعه خوشایند نیست اما تو خارج شدن این دو شرکت از ضرر و رسیدن به سود، موثره و من پیشبینی میکنم تا پایان تابستون، و گزارش شش ماهه، وارد فاز سوددهی بشن. مساله بعدی اینه که برداشته شدن تحریم ها، باعث میشه خودروسازی های بزرگ، راحت تر با این دو شرکت همکاری کنند و از بازار فوق العاده ایران استفاده خواهند کرد و این مساله هم میتونه تو بهبود عملکرد این دو شرکت تاثیر بگذاره. اما من توصیه میکنم دو سهم خودرو و وساپا رو از این گروه داشته باشین. وساپا سهم سرمایه گذاری زیرمجموعه شرکت سایپا هست که چشم اندازش عالیه
-
وبملت اصلاح 27 درصدی مشهوده
-
محسن
خودرو دوستان عزیز، خودرو فقط در صورتی صف خریده که شپنا و فملی و وبملت و فارس و تمامی سهام های بزرگ بازار مثبت باشن، در غیر اینصورت صف فروش… چون خودرو به تنهایی هیچ پتانسیلی برای رشد نداره و بازار هم کاملا به این موضوع مشرفه…
-
نرم افزار تحلیل گر بورس - دایموند
#شفام #گزارش فروش خرداد ماه 1405 ✅ تولیدی و صنعتی گوهرفام (شفام) موفق به فروش 279.22 میلیارد تومان در خرداد ماه 1405 شد. که نسبت به مشابه سال قبل 259.36 درصد افزایش داشت. 🔥رکورد فروش ماهانه شکسته شد. ❇️همچنین فروش کل شرکت در سال 1405به رقم 472.19 میلیارد رسید که نسبت به مشابه سال قبل108.41 درصد افزایش یافت. 🔸تعداد سهام 5میلیارد 🔸پی / ای 6.26 🔸 پی / ای گروه6.02 🔸ارزش بازار 983 میلیارد تومان 🔻بررسی بازدهی سهام: بازدهی 14 روز: 13% بازدهی 28 روز: 26% بازدهی 42 روز: 2% بازدهی 56 روز: -14% با صرفه جویی در مصرف , به اقتصاد کشور و خانوار کمک کنیم🌷 🇮🇷@dndir
-
صندوق های طلای بورس ایران
خب مثل همیشه اول بریم سراغ #طلا 🥇: در تایم فریم 1 ساعته همچنان در روند غالب نزولی قرار داریم و تا زمانی که تغییر ساختار معتبری مشاهده نشه، سناریوی اصلی ما ادامه حرکت نزولی خواهد بود📉📌 برای امروز انتظار داریم قیمت ابتدا نقدینگی سقف روز قبل را جمع اوری کنه و سپس با ورود به محدوده 4049.849 الی 4111.076، در صورت دریافت تاییدیه تغییر ساختار، فرصت مناسبی برای معاملات #Sell در جهت روند نزولی فراهم بشه📉📊 #چارت_طلا #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx