فملی فملی حدود 2000 تثبیت شده
-
بورس
فملی فعلا برنامه پیشنهادی شنبه خرید در 21200 - 21500 فروش در 22600- 22800
-
توپولی
❖ سهام دارویی اری یا نه؟ از نگاه یک تحلیل گر مالی، وضعیت دارویی ها امروز یک پیام روشن داره: بازار بیشتر از اینکه با واقعیت حرکت کنه، با «اثر افزایش نرخ ها» قیمت گذاری شده. در ظاهر، رشد نرخ ها باعث شده صورت های مالی این گروه در کوتاه مدت قوی و قابل دفاع دیده بشه. این بخش کاملاً واقعیه و قابل انکار نیست. اما در تحلیل حرفه ای، سوال اصلی این نیست که سود بالا رفته یا نه؛ سوال اینه که این سود از چه جنسیه و چقدر تکرارپذیره. در لایه عملیاتی، نشانه های فشار تقاضا به تدریج قابل مشاهده ست. دارو کالای ضروریه، اما ضروری بودن به معنی بدون کشش بودن نیست. وقتی قدرت خرید تحت فشار قرار می گیره، مصرف حذف نمیشه، اما مدیریت میشه؛ یعنی کاهش حجم مصرف به صورت تدریجی، نه سقوط ناگهانی. این فشار در کل زنجیره خودش رو منتقل می کنه: از پخش تا داروخانه. و نهایتاً در صورت های مالی خودش رو این طور نشون میده: افزایش دوره وصول مطالبات، افزایش رقابت، رشد فروش اعتباری، کاهش کیفیت نقدینگی، کاهش حاشیه سود و در نهایت افت شدید سود. اما نکته مهم تر برای بازار؛ فعلاً میشه انتظار داشت گزارش های فصلی اول تا سوم این گروه همچنان نسبتاً «قوی و قابل قبول» باقی بمونن. دلیلش ساده ست؛ اثر افزایش نرخ ها هنوز به طور کامل با افت حجم مصرف خنثی نشده. اما این تعادل، پایدار نیست. از نیمه دوم سال و به خصوص از سال اینده، اگر روند کاهش تقاضا ادامه پیدا کنه، اثر واقعی خودش رو در افت حجم فروش و بعد از اون در فشار روی سوداوری نشون میده؛ جایی که دیگه عددها نمی تونن نقش پوشش دهنده داشته باشن. از نگاه تحلیلی، بخش قابل توجهی از سود امسال این گروه، «سود تکرارشونده عملیاتی» نیست؛ بلکه حاصل افزایش نرخ و شرایط مقطعی بازاره. و اینجا نقطه حساس تصمیم گیریه؛ بازار باید مشخص کنه ایا داره به سودی قیمت میده که واقعاً تکرار میشه، یا به سودی که صرفاً در یک مقطع اتفاق افتاده. در نهایت، معیار اصلی ارزش گذاری در چنین فضایی نه سود امساله، بلکه تداوم سودسازیه. چون فقط تداومه که سود رو از عدد، به ارزش تبدیل می کنه. ✍🏽 حساب کن… @topoli
-
عدنان جعاوله
فزر بنده پاسخ گوی دوستانی که به بنده لطف داشتن و بنده رو دنبال کرده و به پیشنهادات اینجانب عمل کرده اند پاسخگو می باشم . در طول روز خیلی از این سوالات میشود دلیلی برای پاسخ نمیبینم
-
hadi3425
#کچاد کانال ارزشگذاری سهام عالیه
-
خودرو دیگه سقف تاریخی خودشو زده تا پایان سال روی همین قیمت ها پایین تر شاید بیاد شایدم رو همین قیمت ها رنج بزنه یگه غیر ممکنه از این قیمت ها بالاتر بره با اخبارهایی واردات خودرو
-
فزر اینحا جای نوسان گیران نیست خودشان یواش یواش میرن ولی نمیتونن دل بکنن به قول جناب افشار ما خریدیم برای دوران بازنشستگی
-
ahmad
شپلی شپلی فروش تودلیش مونده ،راه اندازی خطوط اکریلیکش مونده،راه اندازی بازارچه پوشاکش مانده،فروش شمواد مانده،و… اینها را اوکی کنه هیچ سهمی به گرد پایش نخواهد رسید،با اجرایی شدن تمام برنامه ایش قیمت شپلی کمتر از20هزار تومان نخواهد بود.
-
الف تا ی
#کخاک اقا جواد جوادی عزیز شما که انقدر پیگیر سهم هستی، یه هماهنگی کن سود زودتر پرداخت بشه، قربون دستت
-
حکشتی از نظر تکنیکال تازه تر وارد فاز برگشتی شده و اگر مقاومت های نزدیک را بشکند می تواند جبران عقب ماندگی کند. به اخبار و فاندامنتال حساس هست. مقاومت ها 7000 و 7500 هستند که اگر 7500 را رد کند می تواند اهداف بالاتری ببیند بیشتر بررسی کنید
-
سهامدار واقعی
#شپلی اتفاقا داری برعکس میگی شپلی فروش تودلیش مونده ،راه اندازی خطوط اکریلیکش مونده،راه اندازی بازارچه پوشاکش مانده،فروش شمواد مانده،و… اینها را اوکی کنه نه شمواد هیچ سهمی به گرد پایش نخواهد رسید،با اجرایی شدن تمام برنامه ایش قیمت شپلی کمتر از20هزار تومان نخواهد بود.