جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
کریم پورجاوید | wallpart
۱۰:۳۵:۴۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

فزر فزر را جزو اون سهامی است که باید در هر پورتفویی باشد.من معمولا در هر منفی پول دستم اومده اضافه کردم و کاری با انس و نوساناتش نداشته و ندارم. متاسفانه بعضی ها چون ترسیدند با یه منفی یه روزه فورا میرن ته صف میشینن و جز استرس سودی عایدشون نمیشه.فباهنر هم همینطور.شاید در اینده همه به این قیمتها بخندند.سهام زیر یکی دو سنت که خریدش نگرانی نداره میخاد دلار بشه هزار تومن

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار