جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
sajad.slm00 | sajad.slm00
۱۱:۲۲:۰۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

فزر جناب جعاوله میخوام نظرتو بپرسم نفت از 120 اومده روی 70 به نظرت پالایشی بفروشم یا اضافه کنم؟

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار