جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
Rostami_eco | rostami_eco
۰۲:۵۳:۴۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

پتروشیمی اروند با نماد اروند از 9 اسفند فعالیت اش رو متوقف کرده و از 2 اردیبهشت کم کم وارد مدار تولید شده و با نیمی از ظرفیت تولیدش داره فعالیت میکنه و هنوز میزان خسارت غیرمستقیم یا مستقیم از ناحیه ی جنگ شفاف سازی نشده . در اسفند 1.3 همت و فروردین فقط 400 میلیارد و در اردیبهشت 1 همت فروش داشته ، مجموعدسه ماه اش 2.7 همت فروش داشته در حالی که سال گذشته ماهانه بصورت متوسط در یکماه بیش از 3 همت فروش ثبت کرده بود ، و الان هم شرکت نیمی از ظرفیت تولیدش خوابیده و این یعنی ادامه ی روند سودسازی شرکت همچنان هر 3 ماه کمتر از یک ماه سال گذشته است و فعلا ارزش سرمایه گذاری نداره مگر اینکه با تفاهم نامه و در ادامه توافق ، محدودیت های یوتیلیتی این مجموعه رفع بشه و با ورود سرمایه گذار خارجی ، شرکت بتونه سودسازی سالهای گذشته ی خودش رو تکرار و حتی بیشتر کنه . #اروند #بورس #تحلیل_بنیادی #بورس_1407

فالورها 1586
تاثیر (Imp) 37.0
بازدید 37
تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار