موج نوشتار تحلیلی اسیب شناسی رشد بورس از سال 97تا99 ارسال 97رشد بورس باگروه دارو وبازار پایه شروع شد جالبه بدانید دامنه بازار پایه ده درصدر بود وجذاب برای نوسانکیران بود عمق بازار پایه بسیار کم بود و متاسفانه سهام بازار پایه پروژه شدند.وعده ای از ملت عزیز ایران ضرر کردند…در فاز مرحله دوم دولت وقت میخواست از محل فروش سهام خود خصوصا بانکها وپالابشی ها تامین مالی انجام دهد ودر این جا ملت عزیز ایران ضرر کردند. شفاف بگوییم شاخص در سال 99حداکثر تا یک میلیون دویست هزار واحد ارزنده بود اما با یک رشد حباب گونه تا دومیلیون واحد رفت . به همین خاطر به ملت عزیز توصیه به صندوق های سهامی دارم…نکته مهم ارز نیما که نماد ارزندگی بازار است در سال 99..چهارهزار دویست تومان است اما اکنون بالای صدوچهل پنج هزار تومان رشد سی چهار برابر ارز نیما نسبت به سال 99 پاینده سالم باشید فرزندان ایران
-
Hhhhhk
#سخزر پیش بینی من از فروش خرداد حدود 450 میلیارده و سود امسال هم بین 120 تا 130 خواهد بود یعنی p/e 4
-
IrEcoAi
#جم_پیلن پس از اصلاح قابل توجهی که انجام داده بارسیدن به محدوده حمایتی واکنش مثبت داده و درحال حاضر کم ریسک هست. حمایت ها به ترتیب 14688و 13801 اهداف به ترتیب18788و 23330 🆔 @Ir_EcoAi
-
HSE.KAKAEI
🔶ظرفیت شگل در این حالت 70 درصد WLLمی باشد یعنی اگر شگل 7 تن نیاز هست باید شگل 10 تن استفاده کنیم! @hse2020
-
Intellect
تو دی ماه از جاوید ناما صحبت میکردن الان کنار ایستگاه صلواتی و تو صف نذری میبینیمشون🤣
-
پیشگو بورس دلار طلا
#غصینو #حمایت : 470 ➖ 400 ❗️مقاومتی پیش رو ندارد ⛳️#اهداف 650 〰700 〰 1000 تومن غصینو قیمت 500 تومن سقف خودش رسیده .و برای چندمین بار میگم وقتی نمودار بعد از چندماه یاچندسال برای بار اول ب سقف تاریخی میرسه شک نکن منفی میشه ، خیلیا منتظر این قیمتن تا بفروشن و فشار فروش حتما خواهیم داشت.پس اماده باش سیو کن یا سیو سود درشت انجام بدین . غصینو روند صعودی و نگهدار ا اهداف بالاتر برسه. @pishgoo404
-
هجران یار۶۱
#جم مبارک است ان شا الله
-
M.H.M
#فسازان امسال سال صادرات و بهترین شرکت صادراتی تا الان یک نیروگاه گازی 5/6 مگاواتی نصب کرده که بیش از 12 درصد از برق خودشو تامین می کنه و قصد داره به 20 مگاوات برسونه پس محدودیت برق خللی ایجاد نمیکنه انتظار می ره امسال به هدف 260 الی 270 هزار تن برسن و اغلب صادراتی باشه چون سود بسیار زیادی داره گزارش 3 ماهه همه چیز مشخص میکنه
-
صندوقهای ETF - آپشن
سال پیش در پستی نوشته شد سهمی به نام #تفیرو از سال 1400 صف خرید است. این صف خرید بعد از گذشت چند ماه همچنان ادامه دارد و این سهم از 1400 تاکنون 4800 درصد رشد کرده!
-
واقعیتها...زندگی.اقتصاد.لذت
🔰 مهم ترین تغییرات لات معاملاتی که از شنبه 6 تیرماه اعمال میشود: 🟠 سهام زیر 100 تومان نمادهایی مانند خودرو، خساپا، وتجارت و وبصادر بیشترین افزایش را تجربه می کنند. حجم هر لات از 400 هزار سهم به 3 میلیون سهم می رسد؛ یعنی حدود 7.5 برابر گذشته. 🟠 سهام 100 تا 300 تومانی نمادهایی مانند شستا، وبملت، غشهداب و درازک از این پس با لات یک میلیون سهمی معامله خواهند شد؛ در حالی که پیش از این لات معاملاتی ان ها 400 هزار سهم بود. 🟠 سهام 300 تا 500 تومانی در این محدوده، لات معاملاتی کاهش یافته و از 400 هزار سهم به 300 هزار سهم می رسد. خگستر از جمله نمادهای این گروه است. 🟠 سهام 500 تا 1000 تومانی برای این دسته، لات معاملاتی از 200 هزار سهم به 300 هزار سهم افزایش پیدا می کند. حکشتی نمونه ای از این گروه است.
-
IrEcoAi
#شپدیس #اپدیت داخل الگو درحال نوسان هست فعلا به سطح حمایتی 1251 واکنش داده و تا هدف 1386 میتونه رشد کنه حقوقی این سهم فروشنده نباشه میشه گفت از همین محدوده شانس برگشت دارد در غیر اینصورت باید منتظر محدوده 1000 تومان بود. کسی هم که اینجا خریداره اینده شرکت را میخره و در کوتاه مدت نباید انتظار بهبود عملکرد شرکت را داشته باشد. 🆔 @Ir_EcoAi