جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ایروانی ارشد کسب وکار | alireza13543381
۲۲:۲۸:۱۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۴

موج نوشتار تحلیلی اسیب شناسی رشد بورس از سال 97تا99 ارسال 97رشد بورس باگروه دارو وبازار پایه شروع شد جالبه بدانید دامنه بازار پایه ده درصدر بود وجذاب برای نوسانکیران بود عمق بازار پایه بسیار کم بود و متاسفانه سهام بازار پایه پروژه شدند.وعده ای از ملت عزیز ایران ضرر کردند…در فاز مرحله دوم دولت وقت میخواست از محل فروش سهام خود خصوصا بانکها وپالابشی ها تامین مالی انجام دهد ودر این جا ملت عزیز ایران ضرر کردند. شفاف بگوییم شاخص در سال 99حداکثر تا یک میلیون دویست هزار واحد ارزنده بود اما با یک رشد حباب گونه تا دومیلیون واحد رفت . به همین خاطر به ملت عزیز توصیه به صندوق های سهامی دارم…نکته مهم ارز نیما که نماد ارزندگی بازار است در سال 99..چهارهزار دویست تومان است اما اکنون بالای صدوچهل پنج هزار تومان رشد سی چهار برابر ارز نیما نسبت به سال 99 پاینده سالم باشید فرزندان ایران

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار